Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hva synes dere om det? En liten gutt fra Guatemala som har blitt oldefar som 4-åring. Er ikke det sykt? Jeg leste det på seher.no.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 hahaha jeg ler meg i hel..alt folk tror på.. slutt å tro alt dere leser !!!!! fy f..haha
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hallo? Dere kan jo bare google selv på "verdens yngste oldefar". Feiler dere egentlig? Det er jo sant. Men bare lev videre i den lille rosa boblen deres. Er ikke mitt problem at dere er trangsynt!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 " det er heeeeelt sant assa,,bare se selv.." omg..at d går an.. nesten så å si.."pappan min er sterkere enn din" skjerp deg
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 D e jo ikkje mulig en gang!!!! Ok, 4 år, da kan altså hass eldste onge være 3 år og 3 mnd (så sant han vart pappa når han vart født). så e altså barnebarnet hass maks 2 år og 6 mnd maks, mens oldebarnet da e 1 år og 9 mnd maks... hallooooo??? trur du sjøl d går an??? eg kan gå me på at verdens yngste mor va 5 år... men fire år og oldefar??? helsike heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå