Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Skal prøve å skrive innimellom, om dagene.. men jeg er glemsk og.. surrete.. Går lei av ting veldig fort også.. Men, den er da der iallefall!! =) http://blogg.sol.no/blogg/da-er-jeg-igang-med-blogging
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 fin blogg! har nettopp begynt, jeg og! og nå om dagen er jeg ivrig på å oppdatere (tar alltid en tur innom hver morgen mens snuppa tar morgenluren sin) men vi får se hvor lenge det varer!! gøy, er det iallefall!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Hehe:p Ja, jeg ordnet meg en piczoside i.. Oktober eller noe tror jeg, holdt på i 2-3uker, så gadd jeg ikke mer... Hehe=) Føler det tar så mye tid at det tilslutt egentlig bare blir et ORK...
Morcheeba Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hehe...spiller du poker til vanlig eller var det bare engangsgreie? Koselig blogg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Poker til vanlig...=) Akkurat nå smakte det ekstra godt å vinne pengene siden vi sliiiiter big-time.. Takktakk=)
Morcheeba Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Grattis det kom sikkert godt med. Sjelden jeg ser andre jenter som spiller - hvor spiller du? Jeg er mest på Stars og FullTilt...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Sjelden jeg ser andre jenter som spiller også, hehe=) Spilt lenge? Lærte det av typen i sommer jeg.. Jeg spiller på betsson. Hvis du spiller der noengang, så kjenner du meg igjen med engang, heter såklart vaalenga12 der;) hehe
Morcheeba Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Er inne på betsson av og til ja - heter cocacolazero der. Ellers så heter jeg stort sett NordNorsken eller Morcheeba. Spilt noen år nå faktisk, men bare for småpenger og nesten bare turneringer. Skal rope på deg hvis jeg ser deg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2008 Jeg spiller kun turneringer selv. Alltid to faste: en 5dollar og en 2dollar. Kommer som regel på garantert premieplass, men i det siste har jeg kommet på finalebordet.=) Du får gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå