Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Skal vi endelig på 3D, gleder meg som en hest:o) Er 21+3 da. Kan jeg forvente at de skal se kjønn? Hva ser vi egentlig..har hørt at de ikke er så erfarne på klinikken enda med 3D...
ceso Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 i uke 21 allerede?? Jeg skal oxo dit i uke 24, siden jeg venter tvillinger. Fikk beskjed av jm der at det er best å ta det i uke 24-25 for det er da du ser barnet best. kanskje det har blitt annerledes siden da... hehe.. Vi var der i 3 kvarter og det var helt utrolig. kunne se alt som var. hvis du går inn på siden min her og ser på bilder har jeg ett bilde av yngstemann tatt med 3D så kan du selv se hvor bra det er.... Gled deg!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 De anbefalte uke 25 til meg, men tar nå så tar jeg i uke 25 for de fine bildene som folk snakker om:o) Jeg MÅ bare vite kjønnet, siden jeg ikke fikk det så presist på ordinær ul. Skal gå inn å sjekke bildene dine nå? Fikk du vite kjønnet?
ceso Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 det fikk jeg og de tok det riktig. hehe... Tilogmed JEG kunne se at det var ei jente... he he he
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Så bildene...kjempebra, helt utrolig faktisk. Nei nå gleder jeg meg ja;) Og da skal vel jeg også klare å se hva det blir:) Ser du likheter fra bildene? Altså, hvem han/hun er lik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå