Sjefsmegga Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Faen for ei helg....hele fredags kvelden til langt på natt og hele lørdag gikk med på å pakke, rydde og vaske. Lemping og bæring, i dag har jeg fått det til gangs. Verkinga går fra hodebunnen til tærne. Men det er jaggu godt å være ferdig med det, nå er huset leid ut og pengene kan begynne å strømme inn, en utgift mindre og litt innekt..HURRA!!! Føles som har har vært på den fyllerangelen, enda jeg ikke har lukta på korka engang.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Gratulerer! :-) Har dere flyttet? Er mannen din hjemme igjen nå?
meg & to små vampyrer Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Så deilig da:) Fant dere noen ok leietakere?
Sjefsmegga Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Hehe.nei, vi har to hus, FULLT møblerte, og nå har vi leid ut det ene møblert, men måtte pakke bort klær, ting og diverse... Nå er han hjemme ja, skal ha fri til over neste hela.. HURRA!
Sjefsmegga Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Ja, en samboeren kjenner, med gravid kjæreste, så det blir nok rolig der:-) Trivelige folk .Jeg likte dem.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 da er de heldige .. leiter fortsatt etter OK leilighet/hus å leie som ikke koster 30 000 pr mnd vi.. :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå