Gå til innhold

Sunnybeach, Nightelf og Såpebobla =-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarer deg her jeg, så ser Nightelf at hu kan slenge seg på:)

Nei så gøy! Vi har hatt to subaru impreza, men vi har ikke hatt de mest gatevennlige da...her har det gått i masse hester og masse fart! Men en står igjen til banebruk...STi og GT, hvis det sier deg noe? Det er kjempefine biler=) Men det nytter bare ikke i lengen å ha det som familiebil til daglig bruk...selv om det er veldig stas med alle blikkene når vi er ute og farter med den vi har stående;) Det går myyye i bensin!

Hehe..så nå har vi svart 06 mod v70 med store felger, sota ruter, DIESEL!!! og greier..så det er litt mer fornuftig:) Og faktisk er den j*** fin;) Hehe...vi har litt bil dilla her i huset skjønner du.

Glemte å svare på barnehage greiene, ja vi har fått barnehageplass, men nå som jeg er gravid igjen vil jeg nok ha snuppa hjemme!=) Vi får se, jeg skal jo mest sansynlig ut i jobb i 4 mnd, og da må hun jo gå i barnehagen:) Vi har ikke helt bestemt oss enda..har liksom ikke prata skikkelig på det.

Huff, ikke godt og være så kvalm at man ikke orker å gå på ultralyd engang!=( Men hvorfor gruer du det??

Leamus har ikke jeg kjent før i magen, men det er vel bare muskler som sjelver litt...?? Hehe...det er sikkert ikke noe farlig:)

Men når du nevner at du har kjent den lille, så innbiller jeg også meg at jeg har gjort det!! Men..det er nok bare en form for leamus, så kanskje jeg faktisk har kjent det jeg også likevel:) Det er jo ikke mulig og kjenne den lille så tidlig vel? Hehe..

Ellers har jeg det bare strålende jeg!=) Nå er jeg 7+5 på vei, hvor langt er du i dag? Og har du det bra utenom kvalmen og alt det der svineriet??

I helgen har vi hatt masse besøk, og vi har malet litt inne på et fremtidelig gjesterom! Oppussing er det nå hele tiden..hehe.. Vi har også vært i byen og gjort litt div innkjøp..det er nå alltid noe man trenger!

Hva har dere gjort da utenom bil kjøp? GRATULERER med ny bil forresten...herregud jeg er nå vimsete og da:p

Har du hatt ei fin helg Nightelf, og går det bra med formen? Hvor langt er du i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig at dere er bilgale da :-)) Jeg har faktisk også blitt mer og mer interessert i biler etter å ha fått dilla på Hotrods på Discovery og høre på samboers evige prat om biler :-P Men jeg er foreløpig fornøyd med å ha EN bil :-) Du bor utfor Oslo ja? sikkert et mye større bilmiljø der enn her jeg bor :-)

Diesel savner jeg også på Subaruen:-/ Den bruker ganske mye på mila så jeg skulle virkelig ønske den ikke var bensin! Men jeg kan ikke trylle så :-P

Hoff, hvor kjipt å måtte ut i jobb i 4 mnd eller hva? særlig når du da sikkert har fått godt med mage? :-)) Hvor jobber du?

Jeg gruer svært mye til ultralyd, siden jeg forbinder det bare med død og faenskap :-( Har aldri fått gode nyheter, bare sa, ma og xu :-/ Men allikavell så vil jeg se om det er et bankende hjerte i magen :-) snakk om motstridende følelser! Men nå har jeg bestemt meg for å vente til formen er greiere slik at jeg har energi til å takle hva beskjeden enn måtte være. Men jeg har en god magefølelse for engangskyld, ikke noe blod :-)) Og det at jeg spyr og har alle symptomene i verden er heller ikke å forakte sånn sett :-P

Tror ikke det leamusaktige greiene er farlige nei :-)) Men litt rart om man kan kalle det det! Har aldri kjent slikt før :-) Tviler på at man kan kjenne babyen nå allerede, men er nå en artig tanke ;-)

Er 8+3 idag :-)) og har det veldig bra visst man ser bortfra formen :-P

Deilig å høre at du har det bra ellers :-)

Oij, hvor spennende med oppussing da:-) Har dere et helt hus eller leilighet? :-)

Hehe, takk :-) Er kjempedeilig med ny bil :-) Må ærlig innrømme at i helgen har vi gjort lite :-/ Sett på film, pratet og koset oss :-) Samboern er nå så søt og er hjemme sammens med meg :-)) Jeg ville aldri nektet han å dra på fylla, men er nå koselig at han er hjemme med meg disse grusomme ukene :-)

Skrevet

Hehe, ja hotroads er tøffe biler:P

Ja, bor langt utpå landet utenfor Oslo, så jeg er mer bondetuppe enn byjente..hehe.

huff, ja det er litt irriterende med de 4 mnd..menmen, hvis bekkenet blir like ille denne gangen, regner jeg med at jeg blir hjemmeværende! Akkurat hva jeg jobber med tror jeg ikke jeg vil si her, for det er ikke så mange som jobber med det samme som meg, og jeg har en anelse om at det er andre jeg kjenner i "virkeligheten" her inne, så det hadde vært godt og forbi anonym for de bak nicket mitt:)

Må jo bare spørre deg om det samme da? Men, skjønner godt om du ikke vil si det;)

Å..ja, så klart..det er jo veldig forståelig at du ikke vil på ul da! Men det er godt du har en god følelse inni deg, og at du har kommet såpass langt som du har gjort, for da er det jo større sjans!=) + at du ikke har blødd noenting da, det er jo supert:)

Vi har et helt hus ja, som vi driver og pusser opp fra a til å for å si det slik, ALT må gjøres opp att=) Men, det var nå det vi ville også da, så her blir det til slutt nytt hus i gammelt skall!

har dere hus el leilighet?

Så snill samboeren din er da!! Min også er veeeldig flink til å prioritere meg og lille prinsessen vår:) Han kan bare ta seg en fest for min del om han vil, men han vil heller være hjemme med oss, eller finne på noe sammen med oss! DET ER DIGG:) Hører om såå mange gutter som ikke er sånn..det hadde jeg ikke orka i lengden..er jo nybakte fedre som er på byen hver helg..kanskje ikke klar for å bli pappa da?

OPS, nå ligger vesla mi og skravler...jeg får hente henne i sengen ..hehe:)

Skrevet

Huff jeg har jo sagt åssen bil vi har og sånn da..men det er jo mange uteonfor oslo med svarte v70'er.. hehe!

Skrevet

aah, selvfølgelig :-)) Klart du ikke skal si hva du jobber med da:-)

Håper at bekkenet ditt snart blir bedre! Høres helt grusomt ut med bekkenløsning :-( Jeg har selv hatt helt jævlige smerter i hoftene/bekkenet og skambenet siste ukene, at det er mulig sier jeg bare! Men håper det roer seg snart :-)

Ja, jeg er helt sjokkert over at jeg faktisk er i uke 9 og uten noe blødning eller invidaliserende smerter, det har aldri skjedd før! :-) Har begynt å håpe bittelitt ja :-)

Åh hvor artig da!!! Da får dere huset deres akkurat slik dere vil :o) Blir dere ferdige til babyen kommer eller skal dere ta det litt etter litt? :-)

Vi leier et hus, men helt ærlig trenger vi ikke all denne plassen :-P Mere plass å rote på, mere rot sier nå jeg!

Så vi skal se om vi ikke kan enten få leid eller kjøpt en leilighet istedet :-) Samboern har lyst å bygge et hus, så det er framtidsplanen da :-)

Utrolig bra at din kjære også prioriterer deg og datteren deres:-) Ja, man hører mange historier om mannfolk som fester hver fredag/lørdag gjennom hele graviditeten og spedbarnstiden, montro om det er en reaksjon ja på at de faktisk ikke var klar for å bli pappa?

Du får ha en kjempe fin dag, søta!!! :-)

Skal prøve å krøke meg i dusjen nå :-P

Hadebra! Ta vare på deg selv :-)

Skrevet

Nei, er greit og ikke si for mye om seg selv! Det er jo ingen som vet at vi skal ha baby igjen:)

Ja, jeg skjønner virkelig at du føler du kan håpe litt nå, jeg unner dere virkelig at det skal gå bra denne gangen=) Unner ikke min verste fiende og oppleve og miste..det må være helt forferdelig:( Jeg har en venninne som faktisk har tatt abort 3 eller 4 ganger, har ikke helt tellingen..hun vil ikke ha barn liksom..da syns jeg heller man kan sterilisere seg, enn og gå og ta abort hele tiden..

Mens ei anna jeg kjenner sliter sinnsykt med det å bli gravid..kan ikke de to bytte kropp? Det er iallefall helt sikkert at det ikke er noen selvfølge det å få barn, så vi er heldige vi som klarer og bli gravide:)

Jepp, er akkurat det, vi får det som vi vil=) Vi kunne jo like godt ha bygget nytt hus da på en måte, men nå gav vi ikke mye for huset før vi begynte, og vi har gjort det meste selv! Er klart at rørleggere og elektrikker må man jo ha, men vi er heldige og har begge deler innenfor familie:) Men det koster jaggu endel forde:)

Man lærer mye i maxbo sin klart-du-kan bok da:) Hehe...

Vi har igjen noe smått inne her, 3 rom igjen, så er hele huset ferdig!! Det skal bli godt..man blir møkk lei! Så er det igjen noe smått ute..også må vi male huset, men da er det jaggu stopp! Hehe..så tar det sikkert ikke mange åra før man er lei og har lyst og begynne på nytt:)

Får håpe dere finner dere noe eget da, det er jo bedre og kaste penger inn til seg selv, enn ut av vinduet - som man gjør hvis man leier! Men leier man har man jo ikke så mye ansvar som det man har hvis man kjøper.. Når man pusser opp gamelt hus, som vi, får man veldig ofte lyst til å drite i alt og bare bygge nytt innimellom! Alt blir jo skakt og slikt i gamle rønner, men det er jo en sjam med det også:) Når man blir ferdig med et rom ser man ikke det lenger:)

Du får ha en fortreffelig dag du og søta! Så skravles vi om ikke så lenge tenker jeg:) Får leke med snuppa mi jeg, hu ligger på gulvet og bare ser på meg stakkar...dårlig gjort av mamma og sitte på den dumme dataen, tenker hun sikkert. Hehe

Klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...