Kaja med spire Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Har du testet i dag??? Jeg har ikke testet ennå, skal prøve å la vær å dra på apoteket og heller vente på billigtestene som kommer i posten i løpet av uken:) Vanskelig, men jeg SKAL klare det:)
anonymmmm Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei Kaja... Jeg ar testet ja...fikk negativ, men HÅPER det er fordi det var nå i ettermiddag jeg gjorde det... (men tror ikke det lengre) Jeg er så LEI!! beundrer deg hvis du klarer å vente altså..hehe....
Kaja med spire Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Uff, det var trist å høre:( Men kan jo være gravid allikevel. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg, dro på apoteket og kjøpte meg en CB-digital. Den var negativ den også Ble så innmari skuffa!! Er LEI jeg også nå. Men håpet er ikke ute ennå da, så jeg skal iallefall vente noen dager å ta ny test, blir den negativ og TR ikke dukker opp skal jeg ta blodprøve for å sjekke:)
anonymmmm Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 TRIST:...jeg har enda ikke fått tr skikkelig..og negativ test i dag.....rart og trist... Håper det går bedre for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå