Madamina Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Var veldig svimmel og slapp på fredag, så har tatt Hemofer i 4 dager for å se om det hjelper på energien. Siste dag i dag, for man skal jo ikke ta jerntilskudd om blodprosenten er ok. Hadde blodprosent på 12 (den skal ligge mellom 11-15 tror jeg), så den var jo fin. Men er så slapp. Er i dag skjelven. Håper ikke det er pga for mye jern.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei :-) Jeg er og svært svimmel og trøtt/sliten hele tiden, men det har med hormonene å gjøre! Du har jo kjempe fin blodprosent så du trenger da ikke jerntilskudd :-)) Jeg spise et par brødskiver med leverpostei eller kjøttpålegg hver dag og regner med at jeg dermed får i meg nok jern :-) Håper du snart vil føle deg bedre :-)) Lykke til så mye! :-)
Lova Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde ikke tatt jerntilskudd hvis plodprosenten er fin. Eventuelt kan du ta Floradix, den miksturen man får kjøpt hos daglivare og helsekost (kanskje apotek også). Den hjelper kroppen å ta opp jern, og skal gi mer energi. Jeg er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå