Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 jeg er ikke med i hovedopptaket. gikk ikke ann å forandre det, men han sa det var god dekning her i bydelen min, så jeg må bare vente å se..permisjonen min går jo uansett ikke ut før i november så mye kan skje innen den tid..men hvis jeg ikke hadde hørt noe innen oktober, var det liten sjanse for at jeg fikk plass. men jeg skulle ringe han igjen da..så da får vi bare vente å se
meg & to små vampyrer Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Fordi du søkte plass fra november? Krysse fingrene for at de løser seg frem til den tid:)
katrine_oslo Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Men han er jo i likhet med min datter som er født i okt i fjor også født etter 31 aug og da er de vel uansett ikke regnet med i hovedopptaket? Er ihvertfall slik jeg har forstått det og det svaret jeg har fått ifra min bydel.( nordre aker)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Joda hadde vært med sålenge jeg hadde skrevet august på oppstartsdato, men da hadde han bare vært 6 mnd da..Hvis han får plass i november er han 9 mnd
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Æsjda, det var jo dumt.... Krysse fingrene for at det er en ledig plass til tassen fra november alikevel da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå