Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Går rungt med halleluja-følelse og vet ikke helt hvorfor... :-P I går begynte det å stikke i brystene og i underlivet og jeg går rundt og gliser fordi hodet mitt tror jeg er gravid.. Vel, vel vi får se i morgen.. :-) Er det forresten for tidlig å teste i dag? hehe
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Nei det er ikke for tidlig:-) Lykke til!!!!!!!!!
Giinaღ Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 cb testene tror jeg gir de fleste positive tester 2-3 dager før IKM, men kan være litt svakere positiv bare... lykke til!!!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Nope, det er bare å teste:o) Lykke til!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Det er nok sikrere i morgen med morgenurin dersom du produserer hcg sent. Men ellers er det sikkert bare å teste! Lurer på om jeg skal ta en selv også... bare for å holde deg med selskap, liksom... ;-) Lykke til!!!!
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg venter til i morgen. :-) Så får vi se hva som skjer. :-) Hold oppdatert så kanskje vi ender opp i desember-klubben sammen! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå