Gå til innhold

Jeg er gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM 25 februar. Testet meg 28 februar og fikk en svak, svak strek. Testet meg igjen i dag med clear blue digital og da sto det gravid i displayet!!! Så nå ser det ut som det blir baby i desember! Nå kan vi glede oss enda mer til jul! Sender babystøv til dere alle!!!!!!!!!!!!! Lykke til videre! Håper dere kommer snart etter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og lykke til:) :)

Skrevet

åå..din heldiggris!! GRATULERER!! og lykke til med bebis i magen :D

blir litt rørt jeg..håper at det står gravid hos meg også på lørdag.. ;)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til :-)

Skrevet

Gratulerer sååååå masse! Tusen takk for babystøv, har ennå håp om desember-gull jeg også!!!

Skrevet

Gratulerer og lykke til med voksende mage:-)

Skrevet

Gratulere så mye med graviditeten. Kos deg masse med magen som kommer, og den beste julegaven ever... Hehe...

Suger til meg masse babystøv og håper jeg kommer etter deg til desember klubben ;) Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten din jente 27. Vet akkurat hvordan du føler det der gledesboblene bruser rundt i kroppen... Tror disse graviditets-gledes-boblene lett danker ut ettervirkningene av et par - tre glass med Champagne. Ikke rart vi blir både glade, svimle, kvalme og får hodepine....

Jeg hadde IKM i går og testet i dag - GRAVID :-)

Sprer som deg masse deilig babystøv til alle her inne. Føler det på meg at desember 08 blir bra for mange av oss!!!

Skrevet

Gratulerer til deg også, Mrs Moody!!! Håper å henge meg på den positive bølgen til deg og jente27!!! ;)

Skrevet

Gratulerer såååå mye:o)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten din også:) Dette blir den beste julegaven ever!! Har du noen barn fra før eller er det første? Dette er min første! Har du bestilt legetime el? Og hvordan får man time hos jordmor? Ordner legen dette eller må man finne jordmor selv? Bare lurer jeg...hihi

Skrevet

Hei!

Gratulerer så masse... men du mente vel at du hadde ikm 25. mars?? Eller er du allerede godt over 8 uker på vei??

Uansett. Masse lykke til :)

Skrevet

Hiver meg på blandt gratulantene til dere begge to, og suuuger til meg babystøv. Lykke til med voksende mager og alt det andre som følger med. Måtte spirene klore seg godt fast og bli der tiden ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...