Gå til innhold

Noen andre som drømmer rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på i en uke nå (6+0 i dag) og jeg drømmer de villeste ting. Har ikke husket en drøm på flere år, men nå kommer de som perler på en snor den ene verre enn den andre. Andre som opplever dette så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5+6 i dag, så ligger en dag etter deg ;)

Jeg har snakket og gått en del i søvne tidligere, så forsvant det etter jeg fikk førstemann, men nå har jeg visst begynt å både snakk eg bevege meg i søvne igjen!

Skrevet

Jeg har også helt sprø drømmer. Våkner flere ganger iløpet av natten, så den ene åndsvake drømmen avløser den andre. Husker ikke om jeg hadde det sånn sist.

Skrevet

Har ikke begynt å drømme så veldig rare drømmer enda, men har begynt å huske drømmene mine veldig godt! Ellers drømmer jeg mye at jeg forteller den ene og den andre(også folk jeg ikke kjenner så godt) om graviditeten. Så jeg er kjempe glad når jeg våkner opp å finner ut at det bare er en drøm. Har nemlig ikke planer om å fortelle det til noen enda!!

Skrevet

Drømmer synes jeg alltid er rare:) Men jeg drømmer mye mer nå enn før..

Og inatt merket jeg at jeg ikke skal lese i gravidbok før jeg legger meg. Drømte masse rart i forhold til det jeg leste om baby før jeg sovna;)

Var ikke den hyggeliste drømmen jeg har hatt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...