Gå til innhold

Kjenner dere at hodet har festet seg?


Allerførstegang

Anbefalte innlegg

Jeg går inn i svangerskapsuke 38 nå (37+3), og hodet til lillingen bør vel feste seg rundt disse tider? Men jeg kan ikke si at jeg merker noe forskjell. Kjenner bevegelser litt overalt inni der egentlig. Noen ganger tenker jeg at det må være en albue, men det kan nok like så godt være en liten fot som dytter meg i magen.. Syns det er vanskelig å kjenne hvordan hun ligger..

Går det an å kjenne om hodet er festa?

 

Jeg skal jo snart på kontroll igjen, og da kan jo kanskje legen kjenne det? Første gang for meg dette, så jeg veit ikke helt hva jeg skal kjenne etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått beskjed om at bebisen ligger med hodet ned? Vist det er det lettere å vite hva som er øverst. Jeg kjenner tydelig rompa og ryggen til bebisen hele tiden. Når bebisen festet seg i uke 36, viste jeg det før JM konstanterte det i uke 37.. Ble mye lettere å puste og jeg kunne spise uten å føle at jeg skulle eksplodere snart:) Har ikke merket helt tydelig hva nedpress er, men kjenner at noe er annerledes.. Håper at kansje mine erfaringer kan hjelpe deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 +3 uker på vei og fikk vite i forrige uke at hodet nesten har festet seg. Jeg merker av og til noe skikkelig "dult" nedover. Det gjør vondt. Mulig det er det som er nedpress?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...