Gå til innhold

Noen andre med "rulle og åle barn" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 10 mnd ruller og ruller for å komme seg dit han vil. I påska begynte han også å dra seg fremmover. Litt som svømming på land, hehe.. Ikke setter han seg opp heller..

Storebror gikk da han var 9 mnd så han her er litt treig, hehe

Noen andre m rulle og åle barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og mine to søsken var åle barn. Me kom oss aldri opp i krabbestilling, så oppstandelsen er stor i familien no når mallo faktisk krabber ordentlig. =) Søstra mi hadde ekstremt god fart på ålinga si, og travelt med å komme seg steder, ho hadde ein veldig god teknikk. Ho gjekk derimot seint.

Skrevet

Mini på 9 mnd. åler seg frem :) Drar seg frem med armene og bruker det ene beinet til å dytte med, det andre bare "er der" ser det ut som. Artig teknikk :)

Skrevet

det gjør jenta mi også, ho er 11 mnd denne uka.

Ho satt seg opp et par ganger når ho var 8 mnd og deretter sluttet men nå har ho begynt å sette seg opp støtt og stadig. og så har ho begynt å humpe og skli bortover gulvet på rompa.

Ellers kommer ho seg i krabbestilling på soverommet hvor vi har teppe på gulvet så tror grunnen til at ho velger åling på stua er fordi gulvet er så glatt.

Skrevet

min ålet seg fremover men rullet aldri. plutselig forrige mnd begynnte han å sette seg opp og krabbe vanlig og nå er det rett før han går alene. 11mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...