Gå til innhold

regningsbunken går meg over hodet!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sittet å betalt alt jeg for denne mnd kan klare å betale av regninger og enda så er den resterende bunken på over 10 000 ,,,,puh,,, flere som sliter her???? og så alt annet du skal ha i tillegg nå, av vårklær, bursdaggaver, mat ikke minst... kjære vene, syns aldri jeg kommer asjur her jeg....- og snart kommer strømmen på nytt...åååå frustrert!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sett opp et realistisk budsjett for å se om du faktisk har råd til alle utgiftene dine - se om noe kan kuttes etc.

bruk handleliste i butikken og ikke gjør innkjøp mer enn en dag i uken - vet hvordan du har det.... har måttet grave i arvepenger de siste 6 mnd...ikke noe ålreit det heller, for det skal liksom være egenkapitalen min ved kjøp av bolig :(

Skrevet

Samme her.. Vi sliter noe sinnsykt denne mnd.. =( Vi har også regninger på 10 000 igjen som vi skal ta neste mnd, men da kommer det vel ny haug.. Men det løser seg vel på en måte. Må bare prøve å lære av det, og legge av litt ekstra til neste februar og mars.. :) Og så prøver jeg å finne utgifter jeg kan kutte ned. Nå er det bilen min som fører med seg helt enormt med utgifter..

Skrevet

Ha det i bakhodet når dere er over denne kneika, for som regel så klarer man det, og da er det om å gjøre å begynne å planlegge og spare de mnd man har litt bedre råd.

Her er alle regninger betalt og fortsatt har vi til salt i grøten. Driver å pusser opp hus så her spares det til den store medalje for tida.

Det som har gjort mest utslag var handlinga, skriver handleliste, planlegger menyen utover uka og handler kun 2 ganger i uka, en "hovedhandler" og en for å fylle på med melk/brød og frukt/grønt..sparer ca 2000kr hver mnd på det.

Skrevet

Bra tips Ugla. Tror vi også må begynne med det. Klarer oss denne måneden men vi skal gifte oss i år og trenger å spare opp litt ekstra. De siste to mnd har jeg fått litt ekstra på lønn (pga overtid) og likevel så er konto tom før neste lønning. Da blir det ikke spart mye til bryllup nei... Nå må vi skjerpe oss med budsjettet og handlingen! Ikke minst gruer jeg meg til forsikringen kommer til høsten, det blir noen tusen og det rett før bryllupet også... Må visst til pers og sette opp budsjett, skulle ønske jeg kunne litt om økonomi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...