Stolt mamma og englemamma Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 da har eg hørt er en god del som får festeblødninger.. men så har vi dei som ikkje får det. har dei en annen form for å skjønne dette.. noe som kan vises på slim eller lignende? bare nysjerrig her;)
Dotten Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Etter hva jeg har skjønt, så enten har du festeblødning eller ikke. (Egentlig tror jeg det er få som faktisk har det). Man merker det ikke på noen annen måte..... Økt el-slim er jo i forkant... Mulig noen blir ømme i magen og får andre "symptomer", men i bunn og grunn, tror jeg det er svært får som merker at egget fester seg.......! Jeg selv merket i hvert fall null og nada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå