Gå til innhold

når egget fester seg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

da har eg hørt er en god del som får festeblødninger..

men så har vi dei som ikkje får det. har dei en annen form for å skjønne dette.. noe som kan vises på slim eller lignende?

 

bare nysjerrig her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Etter hva jeg har skjønt, så enten har du festeblødning eller ikke. (Egentlig tror jeg det er få som faktisk har det).

Man merker det ikke på noen annen måte..... Økt el-slim er jo i forkant... Mulig noen blir ømme i magen og får andre "symptomer", men i bunn og grunn, tror jeg det er svært får som merker at egget fester seg.......! Jeg selv merket i hvert fall null og nada :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...