Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Kom vell for en drøye 2 uker siden, Var hos legen mandagen for 2 uker siden og fikk et eller annet de gir for det (husker ikke hva det heter nå) Gikk på kuren; 3 ganger daglig i tre dager.... men... DET gir seg jo ikke!!!! Og er såååååå vondt:( Nå gruer jeg meg hver gang jeg må på do, som selvfølgelig er irriterendes ofte.... hva gjør jeg? bestille time tidligere enn den jeg har? (neste mandag) eller bare vente? Kan det skje noe galt med babyen pga UVI? Er 17 uker på tirsdag.... *leeeeeei*
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Mitt råd er at du tar kontakt med doktoren i dag og får mer behandling. Dersom det går så langt at du får nyrebekkenbetennelse kan du få blodforgiftning. I utgangspunktet skal det ellers være ufarlig for babyen, så vidt jeg vet. Ikke vent til neste mandag.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Hei I dag skulle jeg ned å vekke guttungen for bhg, og fikk så sykt vondt at jeg satt meg ned i trappa og brøyt helt sammen i tårer...! Så da var det nok for meg... klarer ikke gå med dette i en uke til, så ringte legen og fikk ny time i dag... men hun sa hun hadde sendt den siste prøven til dyrking, og fant lite der... hva betyr det? Er det mulig at det ikke er UVI alikevell? Hva annet kan det eventuelt være? HI
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 det er ikke alltid det gir utslag med en gang,jeg har kronisk uvi og har erfaring med at noen ganger må uvi slå helt ut før det gir utslag...du får nok en ny eller annen kur...drikk itillegg mye appelsinjuice:)lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå