Gå til innhold

fontanellen har grodd igjen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 11 mnd og nå har fontanellen grodd igjen. Er ikke dette litt tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg trudde det var vanlig at den grodde igjen i første leveår. nokre litt tidlig og andre seinare enn det:)

Skrevet

vet at lenej har litt erfaring med dette, de har vært til utredning med gutten pga fontanellen. prøv å spørre henne :)

Skrevet

Fontanellen til minsten min hadde grodd igjen på 1 års kontrollen på HS, jeg spurte om det var tidlig, men det virket som om det var greit. Legen gjorde i alle fall ikke noe med det. Ikke noe videre undersøkelser i alle fall

Skrevet

Eg sjekka i ei bok eg har her, for eit anna innlegg. Se innlegget til ei som spør etter Lenej.

Kort sagt, ifølge den boka så er det ikkje tidlig. 90% gror igjen mellom 7 og 19 mnd. Lynn S.Bickely: guide to physical examination and history taking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...