<3 mirakelbarna <3 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Gutten min er 11 mnd og nå har fontanellen grodd igjen. Er ikke dette litt tidlig?
Sjokoladekaka Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Eg trudde det var vanlig at den grodde igjen i første leveår. nokre litt tidlig og andre seinare enn det:)
selfangerkjerringa Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 vet at lenej har litt erfaring med dette, de har vært til utredning med gutten pga fontanellen. prøv å spørre henne
Nit@™ Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Fontanellen til minsten min hadde grodd igjen på 1 års kontrollen på HS, jeg spurte om det var tidlig, men det virket som om det var greit. Legen gjorde i alle fall ikke noe med det. Ikke noe videre undersøkelser i alle fall
hit og dit Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Eg sjekka i ei bok eg har her, for eit anna innlegg. Se innlegget til ei som spør etter Lenej. Kort sagt, ifølge den boka så er det ikkje tidlig. 90% gror igjen mellom 7 og 19 mnd. Lynn S.Bickely: guide to physical examination and history taking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå