Carta Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 om morgendagens (mandagens...ble brått i dag det da...) Farmen-episode...? Eller er det bare jeg som ikke er helt med...? De forteller jo både masse om hva som skjer når de har spist kjøttet og hvem som er storbonde...? Ble litt furten jeg nå...!
Bruble Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Det viste de jo og på slutten av farmen i går...
Carta Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Men ikke alt det vel??? De viste vel ikke storbonden og hva som skjedde etter at det røde flagget ble heist og sånn???
The most famous Ludder Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hahaha, ble Catharina storbonde...? Så bra! Da blir vel Vigdis furten tenker jeg...
NoDoubt Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 De røper storbonden. At deltagerne ble mat forgiftet og at de heiste det røde flagget viste de sist episode.
Carta Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Måtte bare høre at det ikke var ammetåka som har tatt heeelt overhånd her... Jeg vet at sladrepressen allerede vet det meste, av typen "Keep your friends close, and your enemies closer"-taktikk, men det funker jo litt mot sin hensikt når de lekker likevel... :oP Trodde liksom det skulle være litt spennende hvem som ble storbonde denne uka jeg da, ettersom den personen er sikret en finaleplass... Dårlig gjort ovenfor de som ikke vil vite i allefall. C'est la vie! Nå er det natta'n her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå