Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere trilletur i regnværet?

Selv er jeg ikke flink til å gå trilletur når det regner. Synes det blir litt kjedelig i lengden når en ikke har bil til å komme seg rundt. Tar jo tur til kjøpesenteret som er like ved, men ingen lang trilletur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hender. spørt hvordan det regner. er det små regn så går eg. men blåser det og regner alle veier så holder vi oss inne.

Skrevet

Nei, hjelp, regn er jo livsfarlig, det ville jeg aldri funnet på!!!!

ehm... joda, sikkert mye frist luft for ungen din på kjøpesenteret også ;-)

Skrevet

I dag holdt jeg meg inne, men har vært ute og trillet noen ganger og blitt våt inntil skinnet.

Skrevet

Jada, vi er ute og triller hver eneste dag, eneste trimmen jeg får for tiden... Men vesla elsker det, virker som hun aldri sover så godt som i frisk regnluft, med dryppingen på kalesjen ;-)

Skrevet

Leah sover kun når jeg triller, så ja, er ute i regnvær, snøstorm og drittvær! Ikke alltid like gøy nei:)

Skrevet

Vi triller også i all slags vær. Gjør hva som helst for å få en overtrøtt grinete tass til å sove og holde fred... :-)

Skrevet

Triller i all slags vær... Ikke like jublende happy i rgnvær, men som oftest er det godt når en først kommer seg ut!!! Det verste er å kle på seg. Og så er det så deilig å komme inn igjen:)

Skrevet

Her har det regnet konstant i ca et halvt år...(føles sånn)...så det hadde ikke blitt mange trilleturer på oss om vi ikke hadde trillet i regnvær.

Hun sover uansett best i vogna si ute, med regntrekk på vogna og regnklær på mamma, pappa og storebror, så går det fint :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...