Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Går dere trilletur i regnværet? Selv er jeg ikke flink til å gå trilletur når det regner. Synes det blir litt kjedelig i lengden når en ikke har bil til å komme seg rundt. Tar jo tur til kjøpesenteret som er like ved, men ingen lang trilletur.
"husmor"med lille Nora Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 det hender. spørt hvordan det regner. er det små regn så går eg. men blåser det og regner alle veier så holder vi oss inne.
The most famous Ludder Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Nei, hjelp, regn er jo livsfarlig, det ville jeg aldri funnet på!!!! ehm... joda, sikkert mye frist luft for ungen din på kjøpesenteret også ;-)
Sommerfugl78 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 I dag holdt jeg meg inne, men har vært ute og trillet noen ganger og blitt våt inntil skinnet.
Fire småtroll Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jada, vi er ute og triller hver eneste dag, eneste trimmen jeg får for tiden... Men vesla elsker det, virker som hun aldri sover så godt som i frisk regnluft, med dryppingen på kalesjen ;-)
Mammapudding Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Leah sover kun når jeg triller, så ja, er ute i regnvær, snøstorm og drittvær! Ikke alltid like gøy nei:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Vi triller også i all slags vær. Gjør hva som helst for å få en overtrøtt grinete tass til å sove og holde fred... :-)
Mikkemafian Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Triller i all slags vær... Ikke like jublende happy i rgnvær, men som oftest er det godt når en først kommer seg ut!!! Det verste er å kle på seg. Og så er det så deilig å komme inn igjen:)
Psyche Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Her har det regnet konstant i ca et halvt år...(føles sånn)...så det hadde ikke blitt mange trilleturer på oss om vi ikke hadde trillet i regnvær. Hun sover uansett best i vogna si ute, med regntrekk på vogna og regnklær på mamma, pappa og storebror, så går det fint :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå