Gå til innhold

Hva har skjedd med dib??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo bare krangling og dritslenging jo:(

Her er det ikke mye koselig for tida

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye hormoner i kok.

 

Men men:)

 

Lenge siden jeg har sett nicket ditt?

Skrevet

KYLLINGEN :) :) :) :) :) :) :)

 

Krangler ikke jeg!

 

Hvordan går det med tuppene? (alle 3)

Skrevet

Ja jeg orker ikke være her så mye, så mye tull...

Men er her innimellom og kikker og vandrer stille ut;)

 

Skrevet

Det var hyggelig her ei stund i går og veldig hyggelig i forigårs, går opp og ned som alltid kyllingen...

Skrevet

alle kyllinger og nuggeter har det bra;) flytta og fått større plass nå;) deilig;)

Skrevet

Men gått veldig ned nå i det siste tillab ™ venter liten....

 

Skrevet

mami prøver å sende deg pm....men full postboks

Skrevet

Syns óg det er mye tull her. :/

Skrevet

Ærlig talt - blir det særlig mye bedre med innlegg som dette da?

 

Jeg må innrømme at jeg ikke har merka så mye til denne forverringen dere prater om. Det går opp og ned med stemningen, men skravle er nå en gang skravle. Hva som skjer på de andre forumene aner jeg ikke, men jeg velger generelt å se på dette forumet som underholdning. Jeg har et virkelig liv utenom, og hvis jeg syns det er dårlig stemning her lar jeg rett og slett være å henge her litt. Lar da ikke noen pms-kjerringer og dib-brødhuer gjøre dagen min sur :)

Skrevet

For meg er det faktisk total sosial krise om det er sur stemning inne på DiB.

Skrevet

Har vært her i 3 år og syns det har blitt mer og mer drittslenging.

Ikke at jeg blir sur av den grunn, men før så var det faktisk koselig å sitte her inne og prate med kjente og ukjente...

Ikke verre enn det

Skrevet

Blir skikkelig sur og lar det gå utover ungene ja:;)hahahahaa

Skrevet

vær gang folk kommer med slike utsangn så blir jeg like overasket.

 

har vi det ikke koselig? hvor? hæ?

Skrevet

om du har det koselig så skal du få lov til det;) for all del;)

Skrevet

`takk. det var trivelig :-)

 

jeg tror at jeg er vant til så mye rart at jeg ikke legger merke til at folk er hissige lengere. for jeg får de skjeldent med meg... hehe

Skrevet

Hehe men det er mye mere hormonelle damer her nå enn før.

Ellers kjeder folk seg mer nå enn før;)

Skrevet

men hvor er det så ukoselig da? skravle? krangle? småtrollforumene? chatten?

Skrevet

skravle og småtroll er de eneste forumene jeg titter på...

Skrevet

kan det være at du er mer hårsår? eller at du titter på debater som engasjerer deg og derfor lett blir "støtt"?

 

hm... hvor fikk du det fra og lage dette innegget? hva det en diskusjon i forkant? eller bare kom det fra magefølelsen? heheh

Skrevet

Fordi jeg var innpå ris og ros og der er det jo hurraliv av en annen verden.

Er nok ikke mere hårsår, er nok bare at jeg ikke gidder og involvere meg i om du ammer eller bruker mme.

Om man bruker våtservietter eller mesoft ;)

Er sikkert blitt kjedelig voksen;)hahaha

Skrevet

Jeg synes heller ikke dib er hva det engang var.........synes ofte det er for mye arroganse og forakt for andres meninger og måte å være på. Mens andre igjen kan kjøre over og tillate seg de mest forunderlige ting.....

 

Mulig det rett og slett er jeg som er blitt for gammel til Tuppen og Lillemor syndromet:-)

 

Men heldigvis, det er vel fåtallet som er av denne kategori - heldigvis.......bare synd at det skal ikke så mange til for å lage dårlig stemning på et forum......

 

Så er det også frivillig å vanke inne på dib da. Den dagen jeg føler at det tar for mye av livet mitt, da er det slutt. Har heldigvis et liv ved siden av!

Skrevet

Som sagt er sjeldent her, men arti å se om det er noen av "de gamle" som er igjen....;)

Skrevet

hehe... men ris og ros skal jo være litt bråkete da. det meste der inne en god del humor også. bare les litt på kranlge... hehe..

 

jeg engaserer meg heller ikke i mme eller våtservietter. men jeg ser på det som en grunn til at jeg slipper mye hakking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...