Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er jo bare krangling og dritslenging jo:( Her er det ikke mye koselig for tida
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Mye hormoner i kok. Men men:) Lenge siden jeg har sett nicket ditt?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 KYLLINGEN :) :) :) Krangler ikke jeg! Hvordan går det med tuppene? (alle 3)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Ja jeg orker ikke være her så mye, så mye tull... Men er her innimellom og kikker og vandrer stille ut;)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Det var hyggelig her ei stund i går og veldig hyggelig i forigårs, går opp og ned som alltid kyllingen...
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 alle kyllinger og nuggeter har det bra;) flytta og fått større plass nå deilig;)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Men gått veldig ned nå i det siste tillab ™ venter liten....
selfangerkjerringa Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Ærlig talt - blir det særlig mye bedre med innlegg som dette da? Jeg må innrømme at jeg ikke har merka så mye til denne forverringen dere prater om. Det går opp og ned med stemningen, men skravle er nå en gang skravle. Hva som skjer på de andre forumene aner jeg ikke, men jeg velger generelt å se på dette forumet som underholdning. Jeg har et virkelig liv utenom, og hvis jeg syns det er dårlig stemning her lar jeg rett og slett være å henge her litt. Lar da ikke noen pms-kjerringer og dib-brødhuer gjøre dagen min sur
Anne-B. Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 For meg er det faktisk total sosial krise om det er sur stemning inne på DiB.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Har vært her i 3 år og syns det har blitt mer og mer drittslenging. Ikke at jeg blir sur av den grunn, men før så var det faktisk koselig å sitte her inne og prate med kjente og ukjente... Ikke verre enn det
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Blir skikkelig sur og lar det gå utover ungene ja:;)hahahahaa
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 vær gang folk kommer med slike utsangn så blir jeg like overasket. har vi det ikke koselig? hvor? hæ?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 om du har det koselig så skal du få lov til det;) for all del;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 `takk. det var trivelig :-) jeg tror at jeg er vant til så mye rart at jeg ikke legger merke til at folk er hissige lengere. for jeg får de skjeldent med meg... hehe
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Hehe men det er mye mere hormonelle damer her nå enn før. Ellers kjeder folk seg mer nå enn før;)
selfangerkjerringa Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 men hvor er det så ukoselig da? skravle? krangle? småtrollforumene? chatten?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 skravle og småtroll er de eneste forumene jeg titter på...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 #21 Skrevet 30. mars 2008 kan det være at du er mer hårsår? eller at du titter på debater som engasjerer deg og derfor lett blir "støtt"? hm... hvor fikk du det fra og lage dette innegget? hva det en diskusjon i forkant? eller bare kom det fra magefølelsen? heheh
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 Fordi jeg var innpå ris og ros og der er det jo hurraliv av en annen verden. Er nok ikke mere hårsår, er nok bare at jeg ikke gidder og involvere meg i om du ammer eller bruker mme. Om man bruker våtservietter eller mesoft Er sikkert blitt kjedelig voksen;)hahaha
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mars 2008 #23 Skrevet 30. mars 2008 Jeg synes heller ikke dib er hva det engang var.........synes ofte det er for mye arroganse og forakt for andres meninger og måte å være på. Mens andre igjen kan kjøre over og tillate seg de mest forunderlige ting..... Mulig det rett og slett er jeg som er blitt for gammel til Tuppen og Lillemor syndromet:-) Men heldigvis, det er vel fåtallet som er av denne kategori - heldigvis.......bare synd at det skal ikke så mange til for å lage dårlig stemning på et forum...... Så er det også frivillig å vanke inne på dib da. Den dagen jeg føler at det tar for mye av livet mitt, da er det slutt. Har heldigvis et liv ved siden av!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #24 Skrevet 30. mars 2008 Som sagt er sjeldent her, men arti å se om det er noen av "de gamle" som er igjen....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 #25 Skrevet 30. mars 2008 hehe... men ris og ros skal jo være litt bråkete da. det meste der inne en god del humor også. bare les litt på kranlge... hehe.. jeg engaserer meg heller ikke i mme eller våtservietter. men jeg ser på det som en grunn til at jeg slipper mye hakking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå