alvamamma Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Litt lei av dårlige strømpebukser.. Likte HM sine best, men etter en vinter i sølibat pga ull, er det plutselig vld dårlig strikk i dem når jeg har tatt dem frem igjen.. Vil gjerne ha noen med kvalitet jeg!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er lei av stygge strømpebukser til gutter... hehe Sånne med dødninghoder, spiderman og supermann osv... Vil ha fine og barnlige strømpebukser, jeg... Med Mikke Mus, Ole Brumm eller andre koselige figurer...
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Claire har faktisk fantastisk gode strømpebukser både i kvalitet og bruk. Ellers er jo MP alltid gode, men koster destod mer.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 MP strømpebuksene er fine, men de er litt vel dyre. De er søte, uten harry motiv på. Noen er på salg på Babyshop så jeg
FrøkenSprøken Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Av strømpebukser er det uten tvil Beneton sine som er min favoritt. De er myke og gode, holder fasongen etter tusen vask, har IKKE dødningehoder eller lignende på, og er ikke sååå dyre. Men nå bruker vi nesten ikke strømpebukser da. Tror vi har to stykker eller noe. Vi har funnet ut at Devold ullstilongs og tynne ulvangsokker er det som funker best. Kjøp longsen litt for stor, og brett opp den nederste kanten, så kan de vare leeeenge:)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 PoP har gode strømpiser, kjøper kun der og på hm
*Kleopatra Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Synes faktisk Unik sine superbillige strømpebukser på matbutikken er kjempegode. Tykke, nupper ikke, god stretch og holder fasongen etter mange vask. Disney strømpebuksene som er over dobbelt så dyre, synes jeg er ræva. Når det gjelder ull, så synes jeg Janus sine er ok.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Liker noen som jeg tror heter Safa fra Bogerud. Gode, varme og myke. Syns også kvaliteten er mye bedre enn HM sine.
alvamamma Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2008 Takk for tips jenter! Da har jeg noe å prøve ut. Vi har faktisk brukt mye Devold longs og Ullvang sokker. Har fått brev fra bhg om at de helst ikke vil ha ull på barna da de blir altfor varme inne for tida når sola står på... Vet ikke om jeg er helt enig i det pga ullens pusteegenskaper, men tenker at det er de som er tilstede og bør vite dette best. PoP sine har jeg prøvd, med vekslende hell. Enten er de supre eller så "tørker de inn". Har tom hatt to identiske hvor den ene er kjempefin, mens den andre forfalt allerede ved første vask. Kunne sikkert ha klaga på den da, men bor langt unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå