Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hadde en avtale med ei venninne i går om at jeg skulle komme på besøk for å se film Var masse styr med Iris, så jeg kom meg ikke dit før kl halv ti om kvelden, og det blei til at vi hang sammen 4 venninner og babla masse...kjempekoselig. Bestemte meg derfor for å overnatte slik at jeg ikke måtte stresse med å dra hjem igjen, og da vi våkna glømte vi at de hadde stilt klokka! Så da vi skjønte at klokka var egentlig 12 så dro vi liksågodt på Plantasjen for å lete etter noen planter...planen var at venninna mi skulle kikke litt på Iris før hun dro hjem igjen. Men så sov jo Iris da vi kom hjem (mamma var her og passa henne), og så blei vi sittende å se på So you think you can dance, og så dro vi til barnefar og leverte Iris, og lekte litt med Telma. Så var jo planen at mamma skulle kjøre henne hjem, men ingen av oss hadde spist, så vi bestemte oss for å spise middag sammen...blei til at vi laga tortillas og så på Singing Bee, og hun dro vel ikke hjem før en gang etter klokka 9! Så én film blei i stedet til ett døgn...kjempekoselig!:-)
NoDoubt Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Så kjekt:-) Hørtes deilig ut med et vase-døgn med vennina:-)
Nit@™ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Så deilig da! Det er godt å kunne koble ut litt, skravle, kose seg med god mat og slikt med venninner! Slik helg vil jeg også ha snart ;o) Skikkelig husmorferie!
Poteto Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 ååå, litt misunnelig på deg no.. knall kjekt med sånne dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå