Opp og ned er like langt Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Gutten min på 3 år, har hatt diarè og oppkast jevnlig de siste 4 ukene. Han spiser og løper på do. Nå spiser han ingenting, og har gått ned to kg på få uker... Han skal til lege i morra, men jeg tenker så jeg blir redd her... Har dere noen erfaringer om hva dette kan være?
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Høres ut som noen form for allergi??! Har han blitt utredet for cøliaki? Sikkert ikke noe alvorlig, men godt de får sjekket det ordentlig ut da. God klem
Opp og ned er like langt Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Nei, han har ikke blitt testa for noe enda... Jeg tenker jo som vanlig det verste, og får ikke sove i det hele tatt... God klem tilbake:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 En av mødrene i bhg til mini fortalte om sønnen på 4 som hadde cøliaki, og han hadde de symptomene med oppkast og diare`. Skjønner du blir redd, men det er helt sikkert ikke noe farligere enn at det lett kan gjøres noe med. Dessuten har jo dette rotaviruset gått nå, et kraftig virus som har gitt utslag i oppkast\diare`. Og om det er noen trøst har jeg aldri hørt om alvorlig sykdom hos barn som har startet med disse symptomene. Lykke til i morgen da.. Godt å få han sjekket ut, slik at han kan bli bra igjen. Og god bedring til gutten din. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå