:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 hehe... jeg vil se et paradis eller to
selfangerkjerringa Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 paradis schmaradis... vi dro ei helg til Ålborg drøye 2 år etter bryllupet. Da var jeg høygravid med barn nr. 2... ikke alle om har råd og mulighet til de helt store romantiske turene Men vi kosa oss masse vi! Var skikkelig kjærester, hadde vill sex på hotellrommet, gikk hånd i hånd i gatene, spiste god mat på restaurant osv
Zummi Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Vi snakka om Mauritius og vi fikk også en del penger fra folk til dette formålet. Så tøysa vi om at hvis ikke det ble noe av så skulle vi allefall ta en flesketur til Sverige. Så ble det plutselig flytting/oppussing og enden på visa er at vi ikke kom oss til Sverige en gang...
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Langhelg i Barcelona med vår sønn på 1 år med:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 nå føltes det faktisk litt bedre og ikke være gift... hehe... jeg har jo ikke kjærete en gang... haha... så det er nok evigheter til jeg kommer meg på noen tur. men det var godt og se at det ikke bare var meg som ikke hadde vært på ekstremt dyre turer :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Vi var her: http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Tunisia/Djerba/Djerba/Hotel/Melia+Palm+Azur.htm
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Vi tilbrakte to uker i the highlands i Skottland. Hadde ikke kunne hatt en bedre bryllupsreise
Nit@™ Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Hæ.... Hva er bryllupsreise. Mannen uttalte så romantisk på kvelden vi giftet oss... Nei, bryllupsreise blir det nok aldri på deg.. Så da satt vi her da ;o)
Joikaboll@ Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Vi fikk reisegavekort til bryllupet og barnevakt til alle 4 uka etter bryllupet, så det var ikke så mye å velge mellom. Vi endte på Azorene, Ponta Delgada. Vi hadde en fantastisk uke selv om det ikke var akkurat hit vi hadde tenkt oss. http://www.azores.dk/sao_miguel.htm
Koseklompen Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 He he.. vi dro på harrytur over grensa for å hente stellebordet vi hadde bestilt til bebbisen i magen (Jeg var 7mnd på vei da vi gifta oss )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2008 jeg får ikke opp linken din. kommer inn på apollo men det står error der...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2008 joikaboll utrolig fin natur da. jeg blir så forelsket i sånne lanskaper.. hihi.. :-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Vel for 1 år siden I DAG faktisk giftet vi oss i New York.Så tok to fluer i en smekk vi;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. mars 2008 to fluer i en smekk går jeg ikke med på... hehe for jeg skal ha fin kjole og stort selskap så egentlig så burde jeg bare gifte meg med meg selv. for det er bryllupet jeg vil ha :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Å? Kopierte en gang til her. Den fikk jeg åpnet. Prøv nå da: http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Tunisia/Djerba/Djerba/Hotel/Melia+Palm+Azur.htm
oui-oui Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Vi var i Belize, på øya som Madonna synger om i La Isla Bonita - virker veeeldig fjernt akkurat nå :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 30. mars 2008 deilig da. jeg kunne også tenkt meg en tur til tunisa, men jeg tåler ikke varme... hehe så det er en dårlig ide. men det ser ut som et super fint land. altid når jeg ser på reiser på finn så får jeg sååååå lyst til og dra dit, men så var det den varmen da... hehe
Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 Kan vel ha fin kjole og stort selskap selv om det ikke er i Norge vel?? Hehe....men det hadde IKKE jeg,heldigvis:o) Men hadde et gedigent selskap når vi kom hjem da:o)
geko Skrevet 30. mars 2008 #21 Skrevet 30. mars 2008 Playa Del Carmen i Mexico. Hotell gran porto real. PERFEKT for bryllupsreise:) Var der for 2 1/2 år siden på bryllupsreise. http://www.hotell.com/hotell-mexico/hotell-mexico-playa-del-carmen/gran-porto-real-resort-spa-all-inclusive/ Kopier linken, og sjekk ut;)
oui-oui Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 Glemte å si at selve bryllupsreisen ble utsatt noen måneder og at vi rett etter bryllupet var 3 dager på hytta vår på fjellet. Etter en hel uke med masse styr og folk på alle kanter så føltes faktisk det som et paradis også :-)))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 30. mars 2008 hehe... da må jo hele flokken komme til det landet da... hehe... min familie kan ikke være i samme rom over lengere tid, så greit og kunne kaste de hjem når det blir skrullete... haha vedder på at jeg finner en mann som ikke vil gifte seg... haha
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. mars 2008 #24 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det var skamvarmt der da vi var der. 44 grader i skyggen og 36-37 i sjøen. Brant oss på leggene da vi gikk uti for å bade. Kjempehøy luftfuktighet også. jeg tåler en del varme, heldigvis ) Vi var veldig mye på hotellrommet og sov (faktisk) hehe. Herlig. Der var det god aircondition. Spiste masse og drakk vin hver dag (all inclusive) Storkoste oss. Har lyst ned igjen, men ikke i juli/august :oD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 30. mars 2008 det så jo bare helt fantastisk ut! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå