Gå til innhold

dere med blogger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

legg det ut her da.. jeg vil seeee.. :D

www.tinkerbelle.blog.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare et innlegg der, jeg glemmer hele greia.

www.sunnivalille.blogspot.com

Skrevet

Kan sende deg på pm :) liker å ha litt kontroll over hvem som ser, da vet jeg sånn ca hvem det er om noen løper å slenger dritt på krangle hehehe..

Skrevet

fine unger! ikke glemme bloggen sin daaah! ;p

Skrevet

hahahaha ... ja ok..

Skrevet

alle vet vel min adresse hehe...www.prinsene.blogspot.com

Skrevet

går å sletter nå..

Skrevet

prøv igjen..

Skrevet

var det bedre på hurlumhei enn på junior lekeland mamma25?

Skrevet

Jeg har en til et eller annet sted, men jeg husker hverken adresse eller noe. :D

Skrevet

www.poensen.blogspot.com

Skrevet

mami

hadde ikke sjans til å lese teksten din på den brune bakgrunnen jeg, men fine bilder da. :D

Skrevet

ok, da får vi teste ut det en dag.

Skrevet

Sendt :) tittet på bloggen din også,, at du orker å bo med rotter i hus?wææææ, jeg er livredd sånne kryp :-S SVÆRE var de jo også!

Skrevet

så nå at om jeg gikk på de enkelte innleggene så var bakgrunnen beige, da gikk det jo å lese. hehe. bare på samlesiden at bakgrunnen ikke blir beig men bare brun. ;D

hehe, vi elsker rottene våre vi da vettu. Vet om mange som ikke liker de ja. Ja, de er ganske svære. Størstemann veier snart 600 gram. :D

Skrevet

Hmm, er bakgrunnen brun noen steder?? det har jeg ikke opplevd før :-S Skal være beige ja :)

600 gram? kjenner jeg grøsser her jeg sitter hehe :) Husker en venninne av meg hadde rotter da vi var yngre, så satt hun en av disse svære greiene oppå hodet mitt *IIIIIIIIIK* kjente bare det krafset også kom den lange halen snirklende rundt kinnet mitt. Etter det har jeg hatt helt angst for sånne dyr ;)

Skrevet

hahaha... det er så kos så. Her koses det i hettegenser og har haler rundt halsen rett som det er. hehe.

Ja, på forsiden der alle inneleggene ligger etterhverandre så blir bakgrunnen sånn brun som siden og da er det umulig å lese tekst. mye mulig det bare er på min firefox altså. :D Gikk greit når jeg gikk inn på enkeltinnlegg. :D

Skrevet

Jeg gir gjerne ut adressen på PM :)

Skrevet

send da vel..

Skrevet

www.tonjelaura.blogspot.com

Stinkerbell: Åhhhh... he he, I say no more, hihihihihihihi:-))

Skrevet

aaaaah, ikke si det engang :);)

Hmm, ikke fått tilbakemelding på det fra andre så jeg håper det er det som er tingen :)

Skrevet

vi har blogg på samme sted, men fant deg ikke så jeg fikk lagt deg til som venn.. prøv om du finner meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...