Gå til innhold

=D kanskje,kanskje ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde eggløsning igår og sa,leie 2 ganger:D

=D kanskje,kanskje ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!!:)

Masse lykke til, håper det blir full klaff:)

Skrevet

Masse tvi tvi... Håper det blir full klaff for både meg å deg:)hehe

Skrevet

JA, Takk!! lykke te me deg og! leste innlegge ditt;)

Masse lykke te!<3

Skrevet

TAKK:):) hehe... Hva tror du...hehe..er så utrolig usikker jeg... å så er ikke mannen hjemme, ha ner på båt, så jeg har ingen å snakke med nå..så da sitter jeg her heller..hehe

Skrevet

Hehe, jeg hadde nok tatt d som om jeg var gravid.. men d er jo meg da:P hehe.. jeg er veldig sånt, jaaa nå e jeg gravid.. så er jeg ikke.. jeg er veldig flink på å skuffe meg selv.. men tror jeg hadde prøøøøvd å tatt d som om at jeg ikke var gravid... å heller tatt en test=P hehe. ikke for å skuffe deg.. off.. nei meeen eg tror du e d=D hehehe:P

Skrevet

Hehe...ja v får se...jeg skal på apoteket i morgen! hehe.. Da vet jeg det!! Det er så utrolig vanskelig det der å holde seg på jorden..jeg også har hldt på sånn som deg med å skuffe meg selv så mye..derfor tenkte jeg at nå skulle jeg inn her å se hva dere sier..:) Men...håper vi er gravide alle sammen:)

Skrevet

ja, d e vanskelig.. off sitte her overlykkelig eg nå.. meine eg e gravid.. å d e bare 1 dag etter eggløsning.. sååå mange dager å vente for meg.. så missunder deg veldig hehe..=) Håpe du får den glede av å se 2 streker på testen=D

Skrevet

Ja, er litt redd for at jeg håper så hardt at jeg har klart i innbille meg symptomer..hehe...For jeg kommer liksom på noe nytt hele tiden...huff..hehe! Det er ENDEL dager for deg å vente da ja..hehe... men..det er en del av spenningen det å da...jeg har ventet en stund jeg å.. jeg MÅTTE bare ta en test en uke for ikm, men den var jo negativ selvfølgelig..jeg var bare å ivrig..hehe! Men jeg snakket med søsteren min, hun hadde masse oppstøt eller sånt...å DET har jeg også:):)

Skrevet

jaa! stemme, eg ligge her å kjenne itte i magen min.. kjennes som mensen smerter.. men ja.. eg føle eg klare å innbille meg d og. d har eg gjort før så..

ÅÅ håper virkelig du e gravid:D eg blir så gla når andre får d til=D.

Skrevet

TAKK... det håper jeg du også er..det er så kjekt, for jeg vet hvor mye jeg ønsker det...å da vet jeg hvor glad JEG hadde blitt:) Har dere prøvd lenge?hvor gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...