Gå til innhold

JEG GRUER MEG!!

Mamma til Leon Aleksander<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som gruer meg til fødsel?

Huff.. Jeg begynner virkelig og merke det.. Blæ..

Junior ligger i seteleie, hååper han kan snu seg snart..

Har ikke lyst på keisersnitt eller setefødsel! hehe.. Huff..

Virker ikke som folk her inne er så stressa pga fødselen..

Det er vel ikke bare meg som gruer meg?

Huff...

*syte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gruer meg også, noen ganger får jeg ikke sove og blir liggende og tenke på det. Men gleder meg også så klart=)

Lykke til, håper han snur seg før fødsel!=)

Skrevet

Jeg gleder meg til fødselen skal starte. Det er så utrolig stort å jobbe med kroppen og få en nydelig baby opp på brystet etterpå:o)

Skrevet

Det er helt i orden å grue seg! Går ut ifra at du er førstegangsfødende. og det er ikke rart at du er usikker og gruer deg. For meg har det hjulpet å skaffe meg mye kunnskap om fødsel. Les bøker, søk på nettet, google det du lurer på, og les kritisk. Snakk m legen/jordmoren din om det, de kan mye. Har også en i sete/tverrleie denne gangen v uke 31, men sannsynligvis vil babyene våre snu seg før fødselen, kun 3.5 % ligger i sete v fødsel:) Kanskje du bør ta kontakt med akupunktør/homeopat for å få hjelp m leie og modning? Det skal jeg ihvertfall.

Det aller viktigste alle som har født før deg kan garantere, er at uansett hvordan din fødsel blir er det verdt hvert eneste sekund med hardt arbeid!!

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har gruet meg heldt til nå nylig, nå ønsker jeg bare fødselen kan starte, jeg er så sliten og har så vondt nå. Jeg tror jeg skal kunne klare å føde uten å få total ruptur denne gangen.

Skrevet

Jeg gruet meg skikkelig første gang... Men tenkte bare "folk får fler enn èn!!" Om igjen, og om igjen, orket ikke snakke om det engang :) Og klart det gjorde vondt, med det gikk helt helt greit! Husker jeg tenkte det når det sto på sånn værst under fødselen, at ja, dette kan jeg gjøre en gang til, self. ikke med en gang, men absolutt overlevelsesbart.

Husker bare at det gikk så greit første gang, så andre gang gruet jeg meg ikke i det hele tatt, litt tabbe for min del :P

Men nå er jeg da her for tredje gang...!

Skrevet

Du er nok ikke alene om og grue deg. Dette blir min 3 fødsel , men jeg har nå et høyrisiko svangerskap. Har også lungebetennelse og har hostet på meg en brist i et ribben. Skal til kontroll på sykehuset i neste uke , får se hva de sier der.

Kan ikke helt se for meg at jeg skal klare og presse ut et barn , når litt hosting får meg ned i knestående................

Skrevet

Jeg gruer meg masse jeg og-jeg er 2 gangs..

Skrevet

jeg gruer meg også masse..du er absolutt ikke alene om det... men jeg gleder meg til å få det overstått..grugleding kan man vel kalle det...jeg vet det er verdt,så derfor gjør vi det igjen...

Lykke til!! Det går såååååå bra;-)

Skrevet

Jeg grudde meg noe helt forferdelig første gangen. Redselen ødela hele svangerskapet. Jeg ble ikke ferdig med å grue meg før fødselen var over, og selv om det ikke var en helt enkel fødsel ble det aldri så ille som jeg forestilte meg. Nå er jeg i uke 30 med nr. 2 og har ikke grudd meg noe særlig, men når jeg ser på fødsler på Sykehuset på TV3 f.eks. så merker jeg at jeg får skikkelig hjertebank. Blir nok temmelig spent denne gangen og når det nærmer seg.

Skrevet

jeg gruer meg en del. hadde en ganske tøff fødsel sist (ble så intenst). fødte en stjernekikker og hele fødselen tok totalt under 3 timer. men gleder meg veldig til å få se babyen min og få kroppen tilbake igjen.

Skrevet

Fint og høre det ikke bare er meg, folk virker da så tøff her inne! Hehe..

Hva er egentlig en stjernekikker?...

Skrevet

når babyen kommer ut med ansiktet opp i stedet for ned som er letteste vei ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...