Dunder Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Menn som gjør husarbeid og aldri går på byen er undertrykt av kona. Kvinner som gjør husarbeid og aldri går på byen er gode mødre.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hehe, da er gubben undertrykt, men jeg likevel en god mor! Fabelaktig;)
selfangerkjerringa Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hva med kvinner og menn som aldri gjør husarbeid og aldri går ut på byen? Dårlige foreldre, og undertrykker hverandre?
sveis Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Hmm..her gjør begge minst mulig husarbeid, og begge kan ta en tur på bye i ny og ne... Konklusjon: Dårlige foreldre med godt samboerskap?
Dunder Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Sorry, men dere spør alt for vanskelig. Jeg har bare lært de 2 grunnreglene. Men jeg tror det er slik at dersom ingen gjør husarbeid, men begge går på byen så får man altså 2 minuser. Og minus og minus er pluss, så da blir det bra. Nei, vent, det var kanskje ikke sånn det var likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå