♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Slanke kur, diet, tabletter?? Hva funket best for deg og hvor mye gikk du ned på hvor lang tid?
Mille** Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Kutte ut brødmat, gå over til rug knekkebrød og trene, trener pilates og går mye tur i hurtig tempo. Har gått ned 2 kilo på ei uke nå. Er det jeg la på meg i påska. ;o)
miss_chica Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 south beach er min drømmediett! første gangen jeg tok den gikk jeg ned 7 kg på 14 dager, andre gangen jeg tok den var det ca 5.. det beste med den er at det kun er en diett som hjelper deg med å få igang forbrenningen og etterhvert kan du spise helt normalt igjen
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Ketolyse! 12 kg borte, o gjeg er såååååååå glad
Cat.68 Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Ketolyse, gikk ned 12 kilo på 3mnd. Skal snart igang igjen for å ta resten.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 kan dere forklare litt om de forskjellige diettene/kurene? sånn som denne ketolyse? og south beach? Vil ha bort 8kg på nesten 3 mnd.. fysisk mulig??
miss_chica Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 ikke spise karbo de første to ukene og spise 5 ganger om dagen. forkost: to kokte egg mellommåltid: kålrot lunsj: salat med kylling mellommåltid: kålrot middag:kyllingfilet/svin med grønnsaker(brokkoli,wok osv) det beste av alt er at du får spise 20 nøtter (usaltet) og drikke pepsi max på kvelden om du har lyst på noe =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det er mulig, MEN, om du bare skal ha av 8 kg, så kan du ikke bruke ketolyse... den andre har jeg ikke peiling på
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2008 Jeg kan gjerne ta av mer enn 8 kg da=) Men minimum 8 liksom..
☆Gudlo☆ Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Spise knekkebrød, drikke mye vann, droppet youghurten jeg var avhengig av, spise passe måltid med grønnsaker/salat til det meste, snop bare i helgene, når jeg gikk turer eller bare på butikken osv gikk jeg i hurtig tempo... Ja, det var vel det hele... Jeg gikk i fra å vei 75 kilo, til å veie 62 på 3 mnd. Nå er dette ca 3 år siden og jeg veier idag 57-58 kilo. Så jeg er kjempe happy for det:) Jeg er 163 høy.. Vær bestemt, belønn deg selv og smil il verden:) Lykke til:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Har du en bmi på over 30, så er den super. Om ikke, så kan du ikke bruke den Men funker, ja det gjør den!
Lykke X 4 Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Sten Sture Skaldeman si bok-Spis deg ned i vekt har jeg lykkes stort med! Har gått ned alle kiloene jeg la på meg i svangerskapet 7 måneder etter fødsel. Det tok 6 år å gjøre det samme etter forrige svangerskap med kosthold a la Grete Roende/vektklubb (denne kosten hadde INGEN effekt, og ja jeg trente i tillegg), det var Fedon Lindbergs kost som fikk meg til å gå ned da. Jeg er en av de som mager kost, grovt brød, frukt og grønt og tallerkenmodellen ikke fungerer på.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. mars 2008 mm..hvordan finner jeg ut bmi igjen? Jeg sliter litt med at jeg ikke tåler grovt brød så spiser loff.. hadde jeg enda fått til å kutte ut den så hadde det sikkert hjulpe på..
Mamman til Mari Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Anbefaler Grete Roede jeg. Gått ned over ti kg på 7 uker de gangene jeg har gått på g.r-kurs.
Uwimana Skrevet 31. mars 2008 #18 Skrevet 31. mars 2008 tror rett og alett på INGEN slike kurer...bare tull alt sammen! lureri ville jeg kalt det! men det er mange som går 5 på..........
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 Grethe Roede som jeg går på nå, er helt genialt for meg. Jeg føler ikke at jeg slanker meg, savner ikke noe typer mat eller snop. Spiser masse og ofte. Jeg har ikke vært flink til å trene hittil, men skal begynne nå. Har gått på kurset i 7 uker og har tatt av 7 kilo og krympet 45 cm tilsammen. Så endelig har jeg tatt til fornuft , går ned i vekt og har beholdt vettet :=) Før har jeg pint meg gjennom 2 pulverkurer og Fedon. Gikk ned masse ,men fort og masse opp igjen. Nå lærer jeg mer om mat og har et helt annet inntrykk av mat, pluss det er faktisk lov og kose seg :=) Sjokolade er ikke forbudt, men store mengder er .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå