Mammamia77 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hei dere med erfaring :-) Har startet innkjøpsrunden og lurer på hvilken størrelse jeg burde kjøpe i klær til den lille og hvor mange plagg i de ulike størrelsene? Føler jeg famler i blinde og kun kjøper på måfå og uten plan og mening :-)
april08baby Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hei... Ikke kjøp så mye, du kommer til å få masse. Jeg fikk veldi mye i str 62 og 68. Jeg ville kjøpt litt i str 56, det kan de fleste nyfødte bruke. Så kan du jo se etterhvert hva du trenger.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Lillemor brukte str 50 ganske lenge, hverfall i bodyer. Så kjøp hvertfall noen bodyer i str 50. De har sånne greie 3-pk på H&M som holder i massevis. Ellers er str 56 greit å ha i sparkebukser og gensere, jakker og sånt. Og så er det greit å ha en dress i str 56 til å ha den første tiden i bilen og vogna, før det blir varmere i været. Og et par gode luer. Og styr unna jakker og gensere med hette, utrolig upraktisk for en liten kropp som bare ligger på ryggen!
flopp Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Har to jenter som veide 3,7 og 3,6 da de ble født. Hadde nesten bare klær i str. 62 og 68 og det var ikke noe problem! En liten brett på armen og bena så vokste de seg fort inn i de plaggene. Det eneste som er dumt å ha for stort er sparkebukse og pysj med føtter (hadde nesten ingen av de - jentene bare sparket bena sine ut av buksebena og alt ble surr, bedre med bukse og sokker!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå