Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere med erfaring :-)

Har startet innkjøpsrunden og lurer på hvilken størrelse jeg burde kjøpe i klær til den lille og hvor mange plagg i de ulike størrelsene? Føler jeg famler i blinde og kun kjøper på måfå og uten plan og mening :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Ikke kjøp så mye, du kommer til å få masse. Jeg fikk veldi mye i str 62 og 68. Jeg ville kjøpt litt i str 56, det kan de fleste nyfødte bruke. Så kan du jo se etterhvert hva du trenger.

Skrevet

Lillemor brukte str 50 ganske lenge, hverfall i bodyer. Så kjøp hvertfall noen bodyer i str 50. De har sånne greie 3-pk på H&M som holder i massevis. Ellers er str 56 greit å ha i sparkebukser og gensere, jakker og sånt. Og så er det greit å ha en dress i str 56 til å ha den første tiden i bilen og vogna, før det blir varmere i været. Og et par gode luer.

Og styr unna jakker og gensere med hette, utrolig upraktisk for en liten kropp som bare ligger på ryggen!

Skrevet

Har to jenter som veide 3,7 og 3,6 da de ble født. Hadde nesten bare klær i str. 62 og 68 og det var ikke noe problem! En liten brett på armen og bena så vokste de seg fort inn i de plaggene.

Det eneste som er dumt å ha for stort er sparkebukse og pysj med føtter (hadde nesten ingen av de - jentene bare sparket bena sine ut av buksebena og alt ble surr, bedre med bukse og sokker!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...