Stolt mamma og englemamma Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 eg har fått litt smerter der nå. så søkte eg på det her inne og det viser seg å være et "symtom"? men hva har det med graviditet å gjøre? hvorfor får man vondt der?
ticalinda Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde vondt i ryggen ved IKM forrige gang jeg ble gravid. Det er absolutt et symptom. Tror det har med hormoner å gjøre....
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Hmm.. really?? I dag fikk jeg pang vondt i korsryggen... og her hatt det siden.. greier nesten ikke strekke kroppen helt ut i stående stilling.. ikm ca imorgen.. Spennende da:) Men har prøvd i snart 9pp, så er ikke så optimistisk for tiden desverre..
Stolt mamma og englemamma Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 kanskje der er et godt tegn til oss to da Vivianca;) håper det. men eg har ikke akkutt vondt så eg ikkje klare å reise meg liksom. men eg har vondt:/
Giinaღ Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Fikk også vondt i korsrygg forrige gang jeg var gravid Lykke til!!!!
rooosey Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 jeg hadde vondt i ryggen under mitt svangerskap. det har med at hormoner blir utløst slik at bekkenet forandrer seg. Jeg var veldig plaget med det i de 3 første mnd. så gikk det litt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå