Vestlending med to, snart tre? Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Nå er jeg så spendt. I morgen skal jeg få se babyen min for første gang. Har ikke vært på tidlig ultralyd. Håper alt står bra til i magen min. Har ingen grunn til å tro noe annet men er veldidg "spendt-nervøs" samtidig som jeg gleder meg. (Skrekkblandet fryd...)
lykkelykkelykkelykke Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Lykke til !!!!!!!!!!!det går nok kjempe bra..=))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå