Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er ufattelig dårlig med sånt - kan rett og slett ikke lyve særlig overbevisende. Men i ÅR skal jeg forsøke! :-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Å pokker!! Hater 1. april, er så vannvittig lettlurt....God jeg ikke skal jobbe iallefall!!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 legg lapp til noen på jobben "Astrid. Du skal ringe Vegard Beider på telefon blablabla (her finenr du nummeret til statens veivesen) Skriv også at det haster, vedkommende ringer, spør etter vegard beider --altså veiarbeider.. har lurt tre på denne..hehe
frøken blå Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 HAHA!! DEN skal jeg bruke på sjefen.... Hihi.... Takk for tipset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå