Gå til innhold

Har dere tips om gode april-spøker, da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ufattelig dårlig med sånt - kan rett og slett ikke lyve særlig overbevisende. Men i ÅR skal jeg forsøke! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å pokker!! Hater 1. april, er så vannvittig lettlurt....God jeg ikke skal jobbe iallefall!!

Skrevet

legg lapp til noen på jobben

 

"Astrid. Du skal ringe Vegard Beider på telefon blablabla (her finenr du nummeret til statens veivesen)

Skriv også at det haster,

 

vedkommende ringer, spør etter vegard beider --altså veiarbeider..

 

har lurt tre på denne..hehe

Skrevet

HAHA!!

 

DEN skal jeg bruke på sjefen.... Hihi.... Takk for tipset!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...