snart mor til 3 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Sitter her og spekulerer på om vi burde kjøpt oss en ny babycall.. kjøpte en philips for fire år siden,men syntes den er så stor samt at jeg ikke helt stoler på den. skulle gjerne hadd en som man kan se om babyen lager lyder, og at man er innenfor rekkevidde... noen som har noen tips??
dronningen Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 vi har kjøpt Nova Super 900 som koster ca. kr. 1100 i Sverige. Har flere venner som er meget fornøyd med denne, men har ikke termin før i juni så jeg har ikke testet den selv enda. Denne har også fått best i test..
snart mor til 3 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 hehe..så du har ikke sendt mannen din på rundtur i nabolaget for å sjekke den??? ;-) har lyst til å føle meg trygg på om ungen ligger inne og sover om kvelden så skal vi kunne være utendørs enten hos oss selv eller hos naboen uten at det er noe problem..eller at ungen kan ligge ute i vognen mens jeg gjør husarbeid fra loft til kjeller uten å føle meg utrygg på om jeg vil høre ungen.. vi skal omså kunne ha med ungen på hotell,legge h*n for kvelden og gå i hotellresturanten for å spise middag uten å bekymre oss... ikke det at noen av overnevnte situasjoner er planlagt at skal skje,men om det skulle hende så er det veldig greit å vite at man kan stole på babysitteren... anser selv også super novaen til å være et veldig godt alternativ..har prøvd å finne tester,men finner absolutt ingen.. :-( noen som har erfaring med enten super nova eller andre??? kommer aldri til å bosette meg i en blokk midt i oslo så trenger ikke å ha 14 000 kanaler.. ;-)
Makko med to små gutter Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 En babycall som funker på et hotell tror jeg du skal lete lenge etter, med unntak av babycall som ringer opp mobil.... men hyggelig om det finnes, da vil jeg også ha!
snart mor til 3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 hehe... har mobiltelefoner som ringer gratis til hverandre så noe slikt ville aldri vært noe problem...har brukt det på nyttårsaften slik at vi kunne gå litt lenger unna soveromsvinduene til barna når man skyter opp... men regner med du skjønner at det er rekkeviddeønsket jeg har..at det ikke gjør noe om man har et par vegger mellom seg selv og ungen..om foreldreenheten må stå på utsiden av soveromsdøren for at den skal ha signal er det litt bortkastet syntes jeg...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Vi er veldig fornøyde med supernova sin. Har vel ikke vært så mye hos naboen med den, men den funker fra inne til ute og motsatt, og gjennom flere etasjer. Kommer litt an på type vegger også... Men da jeg bodde i bærum, tok jeg med callen inn til naboen mens knuppen sov. Det gikk fint. (Var naboleilighet i samme oppgang)
anette_78 Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Hvor har de Super Nova 900? ser de har den på Baby shop til kr 1399 , noen som vet om de har den et annet sted til en lavere pris?
Mayla;) Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Vi har den nye Super Nova (900?), og er kjempe fornøyde Er avhengige av at den funker 150% siden lillegutt er mye syk, og den har ikke sviktet en eneste gang. Jeg har tom gått tur med hunden i nabolaget mens gullet lå hjemme og sov. Betalte 1399,- for den på BabyShop, men har kjøpt en til til babyen, og den betalte vi 1098,- svenske for på Happyland på Svinesund.
snart mor til 3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. mars 2008 ehm... hææ?? du har kjøpt en til babyen??? den heter super nova 900 den nyeste tror jeg ja :-) høres meget meget bra ut... tror nesten at det må bli ein slik en på oss og da :-)
ChellBell - har født! Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Denne skal vi ha: Nattsyn, fargeskjerm http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/default.asp?wwwalias=babyvakten&addproduct=3&gid=1&subgid=0&count=1
Mayla;) Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Hehe, ser at skrivingen ble litt klønete... Har ett barn fra før, som har 1 stk call. Venter en ny spire i august (babyen) og til den har vi også kjøpt en siden de skal sove på hvert sitt rom etterhvert Var tilbud på den i Sverige, og da slo vi til =)
snart mor til 3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2008 hehe....aaah...sånn sett... :-) ja,men da e jo ikke dumt da :-)
mamman til juliprinsesse Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Ser jo her at mange anbefaler super nova sin men hva med den nye modellen til phillips da? den har vi sett oss ut, noen som har erfaringer med den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå