VenterNummer2 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 ser d står bak overskriftene til flere innlegg her....hva står d for?
Ane med lillegutt Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hehe Blir bare gjetting, men det passer iallefall med bokstavene "ikke undertekst" ? Er det ingen som vet dette ?
Indra2 Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Mener bestemt u/t står for utenfor tema jeg, men... i/u - aner jeg ikke- har ikke sett at det har stått heller jeg da- ikke så veldig aktiv.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 u/t betyr uten tekst og brukes når noen lager en tråd der alt sies i overskriften og tekst ville vært overflødig! utenfor tema betyr det ikke. Da burde det i allefall stårr u/t på en god del flere innlegg... Men det viktigste synes jeg uansett er å skrive såppas i overskiften at man utfra den kan vite hva tråden omhandler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå