Gå til innhold

hva betyr i/u og u/t??


Anbefalte innlegg

Skrevet

ser d står bak overskriftene til flere innlegg her....hva står d for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

u/t står iallefall for "uten tekst" :)

Skrevet

i/u = ingen utvei??? hehehehe....

Skrevet

Hehe :)

 

Blir bare gjetting, men det passer iallefall med bokstavene "ikke undertekst" ? Er det ingen som vet dette ? :)

Skrevet

Mener bestemt u/t står for utenfor tema jeg, men...

i/u - aner jeg ikke- har ikke sett at det har stått heller jeg da- ikke så veldig aktiv.

Skrevet

u/t betyr uten tekst og brukes når noen lager en tråd der alt sies i overskriften og tekst ville vært overflødig!

utenfor tema betyr det ikke. Da burde det i allefall stårr u/t på en god del flere innlegg...

 

Men det viktigste synes jeg uansett er å skrive såppas i overskiften at man utfra den kan vite hva tråden omhandler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...