lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er 23+3 nå og så plutselig at det bare er 5 uker igjen til jeg går over i SISTE trimester. Tiden har gått så utrolig fort! Blir litt redd jeg, hehe.. Synes ikke det er så lenge siden jeg fant ut at jeg er gravid, og nå er jeg plutselig over halvveis.. Jeeses.. Men da er ikke såå lenge igjen til vi får se lillegullet da
Edelweis Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 ja, slik er det hos meg også. men når jeg tenker på å gleder meg til fødsel så synes jeg tiden går sååååå sakte..! skulle ønske jeg kunne føde idag jeg!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 :-D Jeg har det helt motsatt, dette har vært de lengste 25 ukene i mitt liv!!! Jeg er SÅ utålmodig. Sambo synes det har gått kjempefort. Bra vi er forskjellige da! Gleder meg til han kommer ut :-)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 da er du heldig! her går det bare vanvittig sakte.. men det er pga hele situasjonen vi er i.. langt hjemmefra, missfornøyd med jobb ol. tror den siste mnd går fort, for da skal vi hjem, og det er såå mye som skal gjøres! gleder meg til det..
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Hehe, her er det samboer'n som syns det går sakte. Er ikke så rart da, for det er jo jeg som merker alt som skjer med kroppen og at hun lever. Han venter jo bare
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Hehe, ja.. Skulle ønske at jeg hadde fødet i går og at jeg hadde hatt jenta mi hos meg nå, for når jeg tenker på fødsel kan jeg ikke akkurat si at jeg gleder meg
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Da er det ikke så rart at det går sakte nei.. Når har du termin? Ja, det er mye som skal gjøres. Må pusse opp barnerommet og greier.. Ikke så mye jeg får gjort akkurat annet enn å vente på at sambo får ut fingern og får malt det fordømte taket, hehe...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 nja ...synes tiden går litt sakte jeg da men ..venter og venter og leser uke for uke en uke i forkant der jeg er og ..ler....så jeg ligger så lenge etter føles det som ...hehe....MEN snart ønsker jeg vell en propp og at det ikke går så fort ..ser ikke frem til fødsel akkurat ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå