Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå fornøyd. Tror merket heter baby dan.....?

Sånn sjiraff i enden på senga. vil ha den opp nå, men er vel lurt og vente noe mnd kanskje:-) fler som har denne senga og er godt fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det er denne senga jeg også har bestilt...på babyshop.Kjempe flott seng samtidig som materiale er miljøvennlig. Mener den serien heter Tarok. Har bestilt samme serie i stellebord m/skap og skuffer.

Vi holder på og pusser opp hele huset men så fort alt er på plass skal jeg ordne babyrommet selv om det jeg bare er 21 uker i dag....hehe.

Lykke til! Senga er knallfin!

Skrevet

det stellebordet var drit fint, men syns det ble litt vel dyrt, og den andre med "åpen" løsning fikk jeg klar beskjed av venninna mi om at jeg måtte ligge unna. Det ble visst masse støv i hyllene. Men det med skuffer og skap var jo bare knall lekkert. Hvor mye må dere gi for det?

Skrevet

Ååååå, vi skal kjøpe dette på torsdag. Det er såååå fint!!!!

De har det på Barnas Hus, så vi hadde tenkt å kjøpe det der. Senga koster 2000 kr, mens stellekommoden (m/skap og skuffer) koster 3100 kr.

 

Snuppa27: Jeg finner det ikke på babyshop.no jeg. Sikker på at det er der du har bestilt det? Tenkte å sammenligne prisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...