Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bare lurer på et par ting!

Må jeg ha med badebleie, eller får jeg kjøpt det der???

Er det stress å dra alene med babyen, eller lønner det seg å være 2??

Tenker på det med dusjing, mating, kle på seg og babyen etterpå, garederobe...dusjer man kanskje ikke?? ja, alt sånt! Tenker det kan bli litt stress om man er alene med babyen??!! Hva er vanlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange kurs får du badebukse med i prisen, så du kan jo høre med det kurset du har tenkt:) er jo alltid mer stress å være en enn to, men går helt greit å være en:) vi pleide alltid dusje etter svømminga, dusje sammen, tørke seg og kle på, akkurat som hjemme;) og spise etterpå:)

Skrevet

Vi begynte på babysvømming når lilletass var 6uker. Vi har alltid vært to i vannet, men går helt fint å være alene. Hvis man går et sted som er tilrettelagt for babysvømming er alt veldig greit. Man skifter selv mens babyen ligger på stellebordet og mens du dusjer kan han ligge i lekegrinda(hvis ikke det fins: håndkle på gulvet el noe) el så kan dere dusje sammen.

Vi kjøpte badebukse i en babybutikk.

Skrevet

Vi har ikke vært med på babysvømming, men har vært i svømmehall endel ganger. Det jeg synes er veldig greit, er å ha med en bærebag som mini ligger i mens jeg dusjer. Det funka veldig greit da han var mindre. Nå krabber han jo og slik, så nå er han på gulvet ved siden av meg mens jeg vasker meg, og så vasker jeg han etterpå.

Skrevet

Hmmm.... bør kanksje få med meg noen første gangen??!!! Takk for gode råd! Noen flere???

Skrevet

Det er ikke nødvendig å være to. Den eneste fordelen er når du skal i vannet, men da tar instruktøren babyen din mens du hopper uti. Ellers holder det med en, men det er såklart hyggelig å dele opplevelsen med noen. Der vi går på babysvømming er det ikke tillatt med Liberos Swim Pants som vi kjøpte i matbutikken, så vi måtte kjøpe på kurset til 50,- badebuksa.

Jeg dusjet med gullet, for å få av mesteparten av klorvannet etter badingen.

Lurt å ha med stellematte til å legge på gulvet. Ikke alle bad som har stellebord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...