Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Da kan jeg sitte klokken 22 en søndagskveld å surfe på doktoravhandlinger for å fine referanser med faglig tyngde til å backe opp oppgaven min. Slett ikke verst Gjør hvertfall mitt liv noe greiere å forholde seg til, spesielt siden min oppgave skal leveres imorgen tidlig. Sent ute jeg? Neida Dessuten vet jeg at dere alle lurte en hel del på akkurat dette..
Torpekjærringa Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Helt avhengig jeg ) og innmari nytting når man skal sjekke fakta ) Lykke til med oppgaven, Teline ) det går nok KJEMPEBRA xxxxx !
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Takketakk Blir nok nattejobbing på meg, men det får gå. Er visst skikkelig fan av kaffe også!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 digger internett sjæl Lykke til med doktoravhandlinger! Hva studerer du?
mayaya Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg digger også internett! Traff jo en av mine besteste bestevenninner online!!! *klems til deg, selfangerkjerringa*
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg skal bli sosionom, eller som min ene venninne sier; sosiopat. Hun forstår seg ikke på fag som sosialt arbeid
selfangerkjerringa Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 *klemme tilbake på mayaya* og rope begeistret for internett! Som gjør at jeg som lærer kan jobbe hjemmefra for å planlegge timer istedet for å sitte på det mugne kontoret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå