Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er så vanvittig dårlig på å komme på middagsretter! Forslag? JA TAKK:)
Mamma med to søte små Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Har lagt ut en veldig god og enkel pastarett på kokebok.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 her skal vi ha bayonneskinke med poteter, gulerøtt og tomatsaus i morgen (rester etter i dag) gryterett med ris og brød tirsdag fiskepudding i hvit saus med poteter og gulerøtter onsdag raspeballer torsdag og kjøttboller fredag
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Imårra blir det koteletter, poteter, grønnsaker, og brunsaus, tirsdag blir det tomatsuppe med pølsebiter, fullkornspasta og grove baggiser til. Lengre har jeg ikke kommet i planlegginga..
Sommer & sol:-) Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 helt tifelldig rekkefølge,men her er noen tips.. = laksefileter m kokte poteter/ovnsbakte poteter, grønnsaker og rømme =snitzler med ris/pasta/poteter og grønnsaker/salat =gryterett med ris/pasta og salat =suppe med rundstykker til =pølsegrateng =lasagne =fiskeboller =wook =kjøttboller =koteletter =kylling i ovnen m fløte da kommer jeg ikke på mere..... håper noe faller i smak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå