Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2 år som tar seg en del til ørene. Han har alltid gjort dette når han er trøtt og for å kose, men nå er det mere enn normalt. Han snakker masse så jeg føler at han burde si noe om at han i så fall har vondt eller noe. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVordan er formen hans ellers da? Eldste her tok seg mye til ørene i vinter og det viste seg å være ørebetennelse i flere omganger. Den første gangen hadde hun ikke feber - men var veldig forkjølet. Andre omgangen hadde hun feber. Ørebetennelse behandles ikke, så det er egentlig bare å vente og se an formen hans.

Skrevet

Vi har hatt flere runder med øreverk i vinter. Vår gutt er også en sånn som koser med ørene, men når han har hatt verk har det ikke vært tvil. Da har han sagt det og spesielt når han har lagt seg da blir det ekstra press på ørene. Han har ikke hatt feber alle gangene heller. Har gitt paracet og så har det gått over etter en dag eller to.

Du kan jo prøve å trykke litt forsiktig foran øret, det vil garantert gi reaksjon dersom han har vondt.

Skrevet

Takk for svar. Han er ikke forkjølet akkurat nå og som Myra sier så føler jeg at han kanskje burde si i fra for han er jo veldig på at vi skal blåse på hånden eller foten etc hvis han slår seg. Akkurat nå sover han, men jeg skal prøve å trykke litt foran øret i morgen for å se om han reagerer.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...