saratussen Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 føler dere at dere kommer til å" miste" barnet når det blir stor mere enn hvis dere hadde hatt jenter??
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Nei, tenker ikke noe på det. Jeg har en storebror og en lillesøster...det er storebroren min som er mest mammadalt =P
saratussen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 hehe bra=0) har litt angst for det,skal gjøre det jegkan for at forholde skal være godt=)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 dere som KUN har gutter? Må vel også gjelde de som har gutte OG jenter, det?? at guttene forsvinner? Finnes mange eksempler på jenter som har mer kontakt med svigermor enn mora si, så det gidder jeg ikke engste meg for.. Hverken gutte eller jentemammaer kan være sikre på gode forhold i fremtida
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 med erfaring fra mine brøder er jeg veldig forberedt på det ja! Sånn er det liksom bare... tror det hjelper lite å være "supermom", for når de får egne koner så får de egne koner liksom:) kan hende jeg blir heldig og overrasket, men all erfaring taler meg imot:)
Imsdal 1976 Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Nei det tenker jeg ikke på. Vet om flere forhold der gutten er mer kuyttet til mammaen sin enn jenta har.
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Ja jeg er redd for det. Har faktisk tenkt på det. Jeg har en gutt. Svigermor har bare gutter, å ingen av dem gidder å gå på besøk eller ringe. De har liksom sine egne liv. Mens jeg derimot er masse hjemme hos mamman min, liker best når mine foreldre passer på gutten min, spør alltid de først. Ringer til mamma viss jeg lurer på noe ang. barn eller graviditet, mamma vet best liksom. Kunne aldri fallt meg inn å ringt til svigermor viss jeg lurte på noe ang slike ting. Er redd for at jeg ikke skal få så god kontakt med evt. barnebarn o.l, som regel springer jo jentene hjem til sin mamma først. Guttene lar liksom jentene ta seg av ting. Men håper ikke det blir sånnt da. Hehe alt jeg tenker på
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 får vondt av svigermoren din, jeg - om sønnene og svigerdøtrene er sånn mot henne...Har hun gjort noe galt??
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 ja, har faktisk tenkt tanken. men tror nå mere på at vist jeg fortsatt stiller opp som mor når de er voksne, å blir en flott svigemor og farmor så "mister" vi ikke gutta vårres:)) alt har med innstilling å gjøre:)
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Nei, men det er jo klart vi går på besøk til henne å ringer å sånn. Men jeg mener at det blir ikke på samme måte som med min mamma. Guttene hennes går på besøk viss vi skal på middag elller noe. De finner ikke på det selv. Det bare er sånn..Ofte jeg må dra med meg samboeren min, han syns vi er der masse ( selv om vi egentlig ikke er det ifht hvor ofte jeg går på besøk til mine foreldre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå