trulta83 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg lurer på om jeg har fått melk! Lekker, ikke mye enda men.. wææ.. Ser ut som klart, seigt, sukkervann.. Er 19+4 nå. Er det i det hele tatt mulig?? Måtte investere i amme innlegg, fnis. Er det bare meg eller ?!?
MrsL1 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Husker ikke nøyaktig når det kom sist, men var ganske tidlig... Før ordiner UL iallefal, for spurte om det da jeg var der. Har ikke kommet noe her enda, men er bare 16+5 da... Tror det er ganske normalt;)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Kom forrige uke hos meg! Var i uke 24 da. Nå er jeg nødt til å ha ammeinnlegg, ellers ødelegger jeg alle BH'ene mine. Sukk. Men har forhørt meg litt med venninner som har fått barn, og hos noen kom det veldig tidlig... Så i morgen kjøper jeg ammeinnlegg......
trulta83 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 uff, det er det verste. Eller, egentlig er det ikke det da men =) Har nesten bare hørt om de som fikk melk rundt fødsel, før og etter. Hadde ikke den fjerneste anelse om at det skulle komme såå tidlig.. jaja, greit å vite at systemet virker =)
Ella78 m/ A&M Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jordmor sa til meg her om dagen at man får melk mellom uke 16 og 20. Jeg er i uke 25 og har ikke sett snurten av det, men hun mente jeg kunne prøve å presse ut noe hvis jeg ville. Huff, det vil jeg ikke, redd for å sette i gang "fossefallet", men så blir jeg jo litt nysgjerrig også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå