Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 hvordan slette loggen? har windowsXP. Blir kjempe glad for svar,da jeg er i en skikkelig knipe..svigerfar skal fixe pcen vår,og jeg har vært inne på MYE hemmelig;.) Alle spor MÅ fjernes! Så værsåsnill jenter: hjeeeelp!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Gå inn på loggen trykk høyre musknapp på teksten deretter slett.. Det er i allefall sånn jeg har gjort..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 gå inn på verktøy- slett leserlogg. hak av alt, og slett!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk for svar...Ehhh,hvordan går jeg inn på loggen? Flau:-/ Her er det jammen godt å kunne være anonym ja...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Når jeg går inn på tools,så clear private data..er ALT slettet da?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Følg denne: Gå inn på: ¤ start ¤ Innstillinger ¤ Konrtollpanel ¤ Nettverk- og internett-tilkoblinger ¤ Alternativer for internett ¤ Leser logg også trykk slett ¤ Trykk slett alt ¤ Sikker på at du vil slette kryss av i feltet (slett også filer) Og tilslutt på JA
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Hehe har vært i samme situasjon og det viser seg at det ikke er mulig å slette det for godt ...det kommer frem uansett for det lagrer seg på hardisk ...håpløst .....jajaja....lykke til uansett ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå