Gå til innhold

Er det bare meg, eller har det blitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

MYE mindre aktivitet her inne enn det var for et par år siden da jeg var her sist? Jeg fødte i april, 06, og da jeg gikk gravid med henne så var det stooooor trafikk her inne, og mange nye innlegg hele tiden.

Nå virker det som om det står stille her.

Sist kunne jeg sitte å "bimme" leeeeenge... men denne gangen så har jeg blitt så lei og logget av etter knappe 5 minutt, for det skjer liksom ingenting...

Er det flere som har merket det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. helt enig. i 06 var det mye mer liv her inne. jeg bare sjekker litt i 5 min om gangen jeg, men er ikke så mye nytt å finne egentli.

Skrevet

Okei, da er det visst ikke bare jeg som syns det.. he, he :-)

Ja, ja.. får håpe det blir mer liv etterhvert!

Skrevet

stemmer det. var mye mere "morsomt" her inne før. skjer ikke stort nå nei. men siden jeg er gravid igjen da så må jeg jo innom å se innimellom. mere som skjer på dib..

Skrevet

Jeg tenkte på det her om dagen. Var her både i -04 og -06/-07 og da var det alltid mye "liv og røre".

Skrevet

Var mer liv før ja. Jeg var her i -04 og -05-06 og da var det mer som på DIB, innleggene hadde god fart nedover sidene:-)

Skrevet

Det der syns jeg også. Jeg syns det er litt kjedelig her og tenkte at jeg kanskje det var fordi jeg var litt mer erfaren og avslappet til spørsmålene som kommer, emn da er det vel heller det at det er lite aktivitet

Skrevet

Signerer på den ja! Fødte også i 06, og var mye mer aktivitet her da!

Skrevet

Må si meg enig jeg og...

Har prøvd å bli gravid siden juli-06 og var også mye aktiv her før det, da vi lurte på å bli prøvere.....

Siden den gang har både min aktivitet og andres falt veldig, og nå gidder jeg aldri være her inne....

Orker rett og slett ikke være her heller, siden jeg bare blir trist av å lese om alle som er gravide når vi ikke får det til, men er også ganske så kjedelig her til tider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...