Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Har en sterk mistanke om at jeg har fått isjias.. Har sterke smerter som stråler ned i venstre fot. Smertene er ikke der hele tiden, men vondt når de først er der... Uff... Måtte bare klage litt...
NormaJean Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 vettu, hadde det samme selv forrige uke. jordmoren på sykehuset sa at det var en nerve som var i klem og at det ikke var uvanlig. jeg fryktet jo bekkenløsning, selvom det var "feil" symptomer. hadde skit vondt i hoften som strålte ned i beinet og ut stortåen. føltes som hekseskudd, kunne ikke bøye meg, ta på sko helt plutselig så har det gått over, er veldig glad for det. men var ikke på jobben i det hele tatt, hadde tilfeldigvis turnusfri. så lå rett ut på sofaen og slappet av. tro det hjalp masse. krysser fingrene for deg.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det føles akkurat slik du forklarte det nå! Stråler helt ned i stortåa! Men godt å vite at det "bare" er en nerve som ligger i klem da, og ikke isjias! Skal prøve å ta det med ro de neste dagene nå, så håper jeg det går over snart!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Kan hende det er begynnelsen på BL å, jeg hadde akkurat de samme plagene som deg i begynnelsen, så jeg hadde kontaktt lege jeg hvis jeg hadde vært deg, slik at HVIS det er BL så får du fysio hjelp fort, så det ikke blir værre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå