Gå til innhold

Syden i sv.uke 27-28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om jeg trenger å fortelle flyselskap eller reisebyrå at jeg er gravid når jeg reiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du trenger ikke det så tidlig i svangerskapet. Tror ikke det er før de siste fire ukene, da trenger du legeerklæring...

Skrevet

jeg skal til syden i uke 32, å fikk beskjed om at jeg måtte ha legeerklæring i uke 28, så det kan være lurt å ringe å høre hva reise selskapet sier om det. =)

Skrevet

Forrige gang reiste jeg i uke 27 og gav ingen beskjed. Men tror ikke jeg hadde orket å reise så mye senere, ble ganske hoven i kroppen av all varmen.. (selv om det bare var 22 grader..)

Skrevet

Husk å sjekk det ut med forsikringsselskapet ditt. Har hørt snakk om at de trenger en legeerklæring..

GOD TUR :)

Skrevet

Det kommer helt ann på reiseselskapet. Jeg skal reise med MyTravel og trenger ikke i samme ukene. De fleste reiseselskapene skal ha legeerklæring 8uker før og har forbud 4uker før fødsel. God ferie :)

Skrevet

Du bør ringe flyselskapet å spørre,det er så forskjellig fra selskap til selskap..Er ca 20 uker jeg når vi skal til syden,men de ville ha legeerklæring,og gravide fikk ikke fly etter uke 27

Skrevet

Det er viktig uansett å melde fra ,bor selv i utlandet og har reist siden uke 9 og har alltid måtte melde fra,grunnen til det er at hvis noe skjer så har du ikke sagt noe annet enn det som er tilfelle ...så ring reise selskapet diitt du ...meld fra ...sånne ting er viktig

Bereist og gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...