Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en bekjent som er "svart"dagmammma for et barn. Det er laget en kontrakt mellom foreldrene og dagmamma. men nå kommer foreldrene og sier at barnet har fått barnehageplass og barnet vil ikke komme mer. ingen varsel bare en telefon dagen før. i kontrakten er den periodisert for en periode fra-til og at den er bindende.

det vi lurer på er hvor sterkt står man ? det er ikke mange mnd igjenn. de vil ikke betale for de mnd , ikke en mnd en gang.

kan man få hjelp til dette, selv om det er svart ?

 

Alle tips mottas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går de videre med dette vil de sansynligvis få helt andre problemer!

 

Det er sånn det går når en velger å gå utenom loven.. kan ikke regne med å ha resten av lovene på sin side da!

Skrevet

Spiller ingen rolle hva kontrakten sier hvis hun er svart.

 

Den er da ikke mer gyldig en noe annet.

 

Tar ho det videre så komemr det fram at ho har jobbet svart, ho vil ikke vinne fram i saken. Men ho vil få masse andre problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...