Gå til innhold

Når har dere termin da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd terminkalkulator på bim, og den er 6.desember, og

den fra pregnancy.com sier jeg har termin 3.desember :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok ikke alltid det stemmer tror jeg.

eneste man kan "stole"på er termin fra lege/jordmor..

termin kan jo også forrandre seg etter ul osv.

 

lykke til videre =)

Skrevet

etter min beregning har jeg termin 29 okt tror det stemmer men må se når den ordinere ul kjem

Skrevet

Takk for det :-)

Ja, jeg har aldri født til termin.. har gått på overtid hver gang.

Men når er din termin da?

 

 

Skrevet

Har termin 19 oktober :-)

Skrevet

Jeg har termin 5. november.. =)

ååå som jeg gleder meg!

Skrevet

Ingen fler med termin i desember?

Skrevet

Fått at min termin er den 12. nov. Så blir spennende å se om den blir flyttet på flere ganger..:)

Skrevet

Har termin 26 oktober:)

Skrevet

Jeg har termin (foreløpig) 6 november.

Hvis du går inn på desemberklubben finner du de som har termin i desember. (Terminklubber, øverst til venstre her på siden). ;)

Skrevet

Jeg har termin 1.desember:-)

Skrevet

Jeg har termin den 13nov her på terminkalkulatoren men jordmor sa 14nov.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på hvilken dag jeg ble gravid og har regnet meg fram til 28. november. Forrige kom 2 uker før termin, det er denne også hjertelig velkommen til å gjøre :)

Skrevet

jeg har termin 25. oktober :)

Skrevet

har termin 16 november :) :) Gleder meg...

Skrevet

Har termin ca 26.oktober her :D

Min 11.uke starter i morgen! Jippi ;)

Skrevet

Bims kalkulator sier 3.des, mens en mer detaljert kalkulator som tok hensyn til sykluslengde o.l. viste 6. desember. Så et sted mellom der da. Gikk bare 3 dager over tida med førstemann, så det lover jo bra. Er ikke noe lysten på å gå et par uker over, og føde rett oppunder jul.... Men det er jo helt opp til Knøttet å avgjøre uansett :-)

Skrevet

jeg har termin 23 oktober :)

Skrevet

Har termin 19 okt.

Skrevet

Rundt den 30 oktober engang tror jeg. Får vel vite litt nærmere etter UL tenker jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...