stinky-monkey Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har prøvd terminkalkulator på bim, og den er 6.desember, og den fra pregnancy.com sier jeg har termin 3.desember :-)
Frøken Linn Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 det er nok ikke alltid det stemmer tror jeg. eneste man kan "stole"på er termin fra lege/jordmor.. termin kan jo også forrandre seg etter ul osv. lykke til videre =)
*gullungen med okt spire* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 etter min beregning har jeg termin 29 okt tror det stemmer men må se når den ordinere ul kjem
stinky-monkey Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Takk for det :-) Ja, jeg har aldri født til termin.. har gått på overtid hver gang. Men når er din termin da?
Frøken Linn Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har termin 5. november.. =) ååå som jeg gleder meg!
stinky-monkey Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Ingen fler med termin i desember?
pusen83 Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Fått at min termin er den 12. nov. Så blir spennende å se om den blir flyttet på flere ganger..
Lova Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har termin (foreløpig) 6 november. Hvis du går inn på desemberklubben finner du de som har termin i desember. (Terminklubber, øverst til venstre her på siden).
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har termin 1.desember:-)
ylva84 Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har termin den 13nov her på terminkalkulatoren men jordmor sa 14nov.
Ompalompa Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er ganske sikker på hvilken dag jeg ble gravid og har regnet meg fram til 28. november. Forrige kom 2 uker før termin, det er denne også hjertelig velkommen til å gjøre
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Har termin ca 26.oktober her Min 11.uke starter i morgen! Jippi
Musseknapp Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 Bims kalkulator sier 3.des, mens en mer detaljert kalkulator som tok hensyn til sykluslengde o.l. viste 6. desember. Så et sted mellom der da. Gikk bare 3 dager over tida med førstemann, så det lover jo bra. Er ikke noe lysten på å gå et par uker over, og føde rett oppunder jul.... Men det er jo helt opp til Knøttet å avgjøre uansett :-)
Nina-pia me Ditto i magen Skrevet 30. mars 2008 #24 Skrevet 30. mars 2008 Rundt den 30 oktober engang tror jeg. Får vel vite litt nærmere etter UL tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå