MrsL1 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Kjøpte noen sånne urte-planter jeg.... rosmarin, bassilikum og noen andre greier..... Rosmarinen Vokser og er grønn og fin... alt annet bare dør fra meg... De står i vinduet, og jeg vanner de 1-2 ganger i uka...
*bubbs* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Kjøper du de ferdige urteplantene på butikken? De tror jeg ofte er frostskadet fra transporten til butikken. Jeg kjenner ingen som får dem til å overleve. Vi bruker en del koriander i maten og vi har vært nødt til å fryse den for å kunne få brukt opp alt. De er helt elendige rett og slett.
MrsL1 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 har brukt de ferdige ja... kanskje det er grunnen.... tror ikke de får for lite vann, men kan jo prøve det, før jeg prøver å plante egene:p takker for svar iallefall=)
Lykkeliten123 Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg kjøpte en sånn urtepotte med vann nede og planten i den øvre delen med tråder som leder vann opp til planten. Syntes urteplantene varer lengre nå enn tidligere. Også slipper man å huske å vanne ;o) Tror merket er Menu og jeg kjøpte den på "Til bords".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå